Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Natuur

Soort design: Signature

Size design: 300 x 150

Render: Nee

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: 13 maart 2006.

Geen pro!

Bewerkt: door Thabit

Ik wil graag, ik lever hem zo in.

EDIT:

Hier is ie.....

lenature9lh.png

Bewerkt: door Eli R
Geplaatst:

Eli R heeft een zeer origineel ontwerp gemaakt, maar als je iets wilt tekenen moet je dat veel uitgebreider doen dan dit. Als je kleine details toevoegt komt er een veel beter resultaat uit. Dit kan iedereen zelfs met Paint. Maar goed, ik vind hem wel mooi over het algemeen. De tekst is ook niet mooi gedaan, zo groot 'Eli R - originaliteit' is niet mooi, dat past er gewoon niet bij.

Thabit heeft er ook leuk werk van gemaakt. Misschien iets te donker en het lijkt of er iets van een grain over heen zit. Dat lijkt niet zo mooi. Echter vind ik de tekst goed gelukt! Compliment broertje! De border had ook niet op overlay moeten staan, althans niet zonder een extra border. Een extra zwarte border 1px er nog omheen zou beter staan.

Vandaar gaat mijn stem naar Thabit.

Geplaatst:

Stem: Thabit, die van Eli R lijkt net op Paint gemaakt. Volgens mij is er aan die van Thabit veel meer tijd besteed.

Geplaatst:

thabit die ziet er mooier uit. zoals mijn bovengangers die van eli lijkt net met paint. dus thabit

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar ELI R

waarom ik vindt het een orgineel ontwerp, er zitten niet veel effeckten in maar dat boeit mij niet zo.

die van thabit is ook wel mooi maar voor mij een beetje te blauw.

greets gybrus

Geplaatst:

Stem: Thabit

Hij is een stuk mooier, en meer aangedaan.

Eli-R dit is wel een leuke en orginele sig, mooi gedaan.

Geplaatst:

Eli R: Kijk dit kun je met Paint doen. Maar met die brushes van PS is het wel mooier. Ik vind het ook heel origineel bedankt. En ik hou ook wel van simpel. Misschien al gemerkt in me eigen sigs. Alleen jou font past niet echt bij die lijnen. Die blur had je niet hoeven doen van mij.

Thabit: Die tekst vind ik ook heel mooi gelukt. Alleen die bomen zijn veelste donker. Die border vind ik ook heel mooi, maar soft light zou mooier zijn.

Ik vind het een hele moeilijke keuze...

... maar ik ga voor Eli R

^Tussenstand: 4-2 voor Thabit

Geplaatst:

Eli R: De jouwe vind ik heel origineel en toch leuk dat je dat goed gemaakt hebt met paint.

Ook ik hou wel van simpele sigs, ga zo door.

Thabit: Ik vind hem niet zo speciaal. Paar effectjes erover, en ik vind hem ook niet echt mooi.

Stem: Eli R.

Eli R

Grappigste sign die ik ooit heb gezien.

Al heeft die van Thabit meer effecten.

Want die van Eli R is gewoon orgineel :puh:

Le Nature :puh:

Stem Eli R

4-3 Dus

EDIT: Ik zag de stem van GL niet.

4-4..

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Stem: Eli_R

Ik stem vóór Eli R omdat zijn plaatje heel origineel is. Hij is mooi netjes en best wel strak. Hij heeft alles netjes in voor elkaar en zijn naam er netjes in gezet. Ik vind als ik heel eerlijk ben die van Thabit onder zijn kunnen. Ik vind de lucht niet mooi. Het lijkt wel of er aan geknutselt is zoals het niet meer een flitsend plaatje is. Daar ketst die van Thabit af en een puntje erbij voor Eli R. Maar wat ik niet wil vergeten: Beide heren een applaus :klap: !!

Geplaatst:

Mijn Stem gaat naar Thabit..

Dat uitzicht is echt vet..

HEt is nu Denk ik 4-4

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...