Jump to content

paint

Recommended Posts

Geplaatst:

weet er echt niemand een gratise paint voledig gratis alsjeblieft???

hoger dan versie 5.1 :?

alstublieft weet er iemand dat? :engel::engel::engel::engel:

Geplaatst:

Kom op even serieus.

Paint is in geen 20 jaar eigenlijk veranderd. Voor Windows 95 hete het Paintbrush en het heeft tot nu toe altijd dezelfde opties gehad.

Windows Vista (Longhorn) heeft dacht ik wel een uitgebreidere Paint maar dat zou ik even op moeten zoeken.

Een jaar terug heeft een team van studenten een nieuwe versie van Paint gemaakt die je gratis kan downloaden op internet.

Te downloaden op http://www.eecs.wsu.edu.nyud.net:8080/paint.net/

Geplaatst: (bewerkt)

is het nu voledig gratis of voor een paar dagen?

edit: het is versie 2.0?!! dat is een oude versie! :N (bij mij staat het er toch bij, zou ik iets verkeerd gedaan hebben?)

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

Kom zeg lees eens wat beter Joriz zegt gratis en als het een trail was zei hij het er heus wel bij.

Geplaatst:

dat kan dat hij zou zeggen gratis, maar dan voor dertig dagen en het is versie 2 dat er staat, ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan.

Geplaatst: (bewerkt)

wilt er iemand mij de juiste stappen geven?

waarop ik juist moet klikken, want ik heb een verkeerde versie, dat snap ik niet! :?

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

huh? paint zit toch altijd al standaart in windows?? waarom moet je die downloaden?

als je hem heb verweidert kn je toruwens ook windeows enzo opnieuw op je pc zetten, heb je hem ook weer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...