masterbrain13 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) hallo ik heb een vraag: weten jullie of je de hotknife ook ergens anders kan vinden behalve door de rijschool alles goud te halen?? P.S. niet beginnen overmods ofzo ik heb hem op de XBOX en ik heb wel een action replay Greetz santos Bewerkt: 12 maart 2006 door masterbrain13 Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Via Action Replay Max zou het best moeten kunnen, voor de rest is het niet mogelijk om zonder cheats de Hotknife te vinden. Met cheats echter wel, volgens mij is dat deze cheat: Funhouse San Andreas krijgt een feestuiterlijk. Overal Mr.Whoopee, Caddy's en Quads. Er lopen zelfs Clowns op straat! Ook CJ krijgt aparte kleding Y, Y, Left Trigger, X, X, B, X, Down, B Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 zo jij bent snel de hotknife is tog geen feest wagen??? maar ik probeer het wel ff thnx Masterbrain13 Reageren
King Room Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Hij staat bij de rijschool als je die hebt gehaald!! Succes verder Room Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 ik heb het geprobbeerd maar ik zie geen hotknife rijden weet iemand iets anders?? Thnx Masterbrain13 Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Via Action Replay Max zou het best moeten kunnen, voor de rest is het niet mogelijk om zonder cheats de Hotknife te vinden. Met cheats echter wel, volgens mij is dat deze cheat:Funhouse San Andreas krijgt een feestuiterlijk. Overal Mr.Whoopee, Caddy's en Quads. Er lopen zelfs Clowns op straat! Ook CJ krijgt aparte kleding Y, Y, Left Trigger, X, X, B, X, Down, B Door die code kan je de game toch niet meer helemaal uitspelen? Of valt deze niet onder die codes? Anyway speel gewoon lekker de driving school uit dan heb je hem ook, het duurt wel effe maar het is wel leuk om te doen. Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) maar big smoke wil je dat van die action replay nog ff uitleggen thnx alvast EDIT: het hoeft niet bepaalt big smoke te zijn als het maar iemand is die veel van XBOX en ACTION REPLAY afweet:P thnxxxx Bewerkt: 12 maart 2006 door masterbrain13 Reageren
Sunray Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 je moet gewoon allles goud hebben op de rijschool en dan staat hij daar Reageren
noedel Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Hoi, inderdaad, als je de code 'funhouse' ingeeft, dan rijdt de hotknife wel degelijk rond hoor Vooral aan Santa Maria Beach (ofzoiets ). Als je deze code ingeeft hebben ALLE VOERTUIGEN hydraulics erbij, zelfs de quad en bf-injection Succes ermee... Bewerkt: 12 maart 2006 door noedel Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik weet ook nog wel een cheat voor de PC: "Everyoneisrich" Als je deze cheat doet krijg je overal rijke mensen. Ze rijden dus ook in mooie dure auto's die je vaak niet ziet. Je komt dan ook heel veel de Hotknife bij de autoschool voor Reageren
Alexy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Je kan ook de "sprortcars only" cheat activeren, dan zijn ze er ook ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.