gtaloser Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Hey, Hoe open ik een auto van gta vc in zmodeler? Want dan kan je hem toch aan passen van uiterlijk. Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 1. start de img tool en extract een .dff file van de wagen. 2. start de zmodeler op, doe file > import en selecteer jouw wagen et voila Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 hoe doe ik extracte en waar staat die dff. file Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 die .dff file staat in het bestand gta3.img die in jouw models map staat..je kan hem openen met de img tool zoek een bestand bijv. admiral.dff doe rechtermuisknop > extract > geef een locatie aan waar je hem wil opslaan en doe save dan kan je de zmodler starten Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 je moet het weer exporteren als een .dff file Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 nee maar als ik het in mijn download map opsla en dan zmodeler opstart en openen doe staat hij er niet Reageren
PatrickW Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Als je gewoon met windows in die folder kijkt, staat de dff file er dan wel ? Reageren
Eclipse Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Geplaatst: 21 september 2004 dat heb je iets mis gedaan met het extracten kijk het nog ff goed na op de dff file in de img tool gaan staan > rechter muisknop > expract > plaats selecteren en opslaan Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 probeer het nog maar een keer want hij moet het doen als je het zo diet als hierboven Reageren
=SwA=PiZZA Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 even rechtermuisknop op GTA3.img en dan ALLEEN LEZEN uitzetten :ph34r: Reageren
Tegh Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Ik kom er ook nog niet helemaal uit als ik export heb gedaan bij bv een shotgun, en dan ga openen met zmoddeler staat ie er wel maar als IFP-bestand en ik heb em nodig als Z3D (Zanoza 3D) Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Ten eerste heb je het verkeerde bestand uit de img file ge-extract. IFP files zijn animatie files( die we helaas nog niet kunnen editen ). De modellen die je kunt editen staan in DFF files. Als je deze ge-extract hebt, moet je ze z-moddeler binnenhalen d.m.v IMPORT, dus niet gewoon OPEN ( da's alleen voor Z3D files, zoals je zelf al zei). Veel suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.