Jump to content

auto openen in zmodeler


Recommended Posts

Geplaatst:

1. start de img tool en extract een .dff file van de wagen.

2. start de zmodeler op, doe file > import en selecteer jouw wagen

et voila ;)

Geplaatst:

die .dff file staat in het bestand gta3.img die in jouw models map staat..je kan hem openen met de img tool

zoek een bestand bijv. admiral.dff doe rechtermuisknop > extract > geef een locatie aan waar je hem wil opslaan en doe save

dan kan je de zmodler starten

Geplaatst:

dat heb je iets mis gedaan met het extracten

kijk het nog ff goed na

op de dff file in de img tool gaan staan > rechter muisknop > expract > plaats selecteren en opslaan

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik kom er ook nog niet helemaal uit als ik export heb gedaan bij bv een shotgun,

en dan ga openen met zmoddeler staat ie er wel maar als IFP-bestand en ik heb em nodig als Z3D (Zanoza 3D)

Geplaatst:

Ten eerste heb je het verkeerde bestand uit de img file ge-extract.

IFP files zijn animatie files( die we helaas nog niet kunnen editen :( ).

De modellen die je kunt editen staan in DFF files.

Als je deze ge-extract hebt, moet je ze z-moddeler binnenhalen d.m.v IMPORT, dus niet gewoon OPEN ( da's alleen voor Z3D files, zoals je zelf al zei).

Veel suc6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...