Jump to content

gebieden

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoop dat je aan deze informatie van Big Smoke wat hebt.

Gang Territories Sectie

Omdat mensen soms toch ngo moeite hebben met Gang territories, volgen hier een paar welbekende tips.

Mensen Recruteren

Het wil soms nog wel is handig zijn om wat van je OG makkers bij je te hebben. Ga naar een van je GS gebieden en zoek naar een groep mensen met groene kleren. Richt met je gweer op hun en druk op G of H. Vanaf nu hoort die gozer bij jou!

Zorg dat andere gang members je volgen.

Dit houdt in dat wanneer je geen gang members vind, dat je naar een naastgelegen gebied gaat, en een gang member neerslaat. Zij zullen je volgen, ga dus nu snel in het andere gang gebied en schiet ze daar neer. Nu start je een gang war.

Wacht op de Ambulance.

Wacht op de Ambulance. Schiet 2 gang members neer, blijf wachten tot de Ambulance komt en ze weer "oplapt" . Nu schiet je ze opnieuw neer. Je hebt nu weer een gang war gestart.

Tijdens een war...

Ga tijdens een war op een beschutbare plek staan. Niet midden op een brug, waar je makkelijk kan worden ingesloten. Ga liever op een huis staan, met sniper, M4/AK47, en Satchel Charges wanneer de gang members zodanig onder je zitten dat je ze niet kan raken.

Heb je Vertical Bird al gehaald..?

Ga dan naar Toreno's Mansion, pak de minigun en save, pak weer de minigun en save. Doe dit net zo lang totdat je genoeg kogels denkt te hebben. ga naar LS en start een gangwar. Pak je minigun en knallen maar :puh: !!

Wees voorbereid

Wees altijd goed voorbereid met volle healt en armor, Ambulance en Politiemissies voltooid hebben helpt altijd. Soms kan uit een heel klein gang gebied nog zo'n grote macht komen dan dat er uit een erg groot gebied komt. Wees dus altijd goed voorbereid!

Heb je meer tips? Of zie je fouten? PM mij dan en ik zal het aanpassen.

Geplaatst: (bewerkt)

Gebieden veroveren gaat op deze manier:

Je moet eerst naar een gebied gaan dat je nog niet veroverd hebt.

Je veroverde gebieden zijn op de kaart groen aangegeven.

Als je in een gebied van je tegenstander bent, bijvoorbeeld van de Ballas Gang (met een paarse),

dan moet je een groepje Gangleden zoeken van in ieder geval een man of 4.

Schiet dan dat hele groepje dood.

Dan staat er dat je de Ballas hebt uitgelokt tot een Gangwar, waarin je twee Waves van Ballas Gangleden over je heen krijgt, die je allebei moet verslaan.

Heb je dat gedaan, dan is het gebied veroverd!

Voordat je een gebied gaat veroveren, kun je ook mensen van je eigen gang menemen.

Op de PC kun je Gangmembers "recruteren" door op ze te richten met een wapen, en dan op 'G' drukken.

Voor andere consoles weet ik het helaas niet.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en veel succes! ;)

Edit: Ruurd hierboven was eerder met informatie van Big Smoke... :bonk:

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Hoi,

Nu veel simpeler voor diegenen die het vlug vlug willen gedaan hebben:

(Cheats hebben geen invloed op het spel om de 100% te halen)

-Als je het spel begint geef je de code BAGUVIX in, dan gaat er geen leven af als je beschoten word (enkel met de rocketlauncher wel).

(Je gaat met deze code namelijk enkel dood door ofwel omvergereden te worden, van hoge hoogtes naar beneden te vallen, ontploffingen, of door te verdrinken)

-Je geeft één van de 3 codes in voor de wapensets (LXGIWYL of PROFESSIONALSKIT of UZUMYMW)

-Je geeft de code FULLCLIP in, zodat je oneindig veel kogels hebt.

-Als je geen politie achter je aan wil geef dan ook de code AEZAKMI in

-Je begint de missie, en gaat naar het eerste te veroveren gebied.

-Je zoekt enkele gang members op, en knalt er 3 of 4 af, zodat de gang war start

(Je hoeft daarom niet persé te gaan schuilen, je gaat toch niet dood door kogels)

-Je knalt de mannetjes af die op het kaartje staan weergegeven (geel of paars) en klaar is kees...

greetz

Geplaatst:

Die cheats gebruik ik ook altijd als ik gang gebieden wil veroveren.

En zelf gebruik ik altijd PROFESSIONALSKIT.

Daar zit een vlammenwerper en een shotgun bij. ;)

Geplaatst:
Hoi,

-Als je het spel begint geef je de code BAGUVIX in, dan gaat er geen leven af als je beschoten word (enkel met de rocketlauncher wel).

(Je gaat met deze code namelijk enkel dood door ofwel omvergereden te worden, van hoge hoogtes naar beneden te vallen, ontploffingen, of door te verdrinken)

-Je geeft één van de 3 codes in voor de wapensets (LXGIWYL of PROFESSIONALSKIT of UZUMYMW)

-Je zoekt enkele gang members op, en knalt er 3 of 4 af, zodat de gang war start

(Je hoeft daarom niet persé te gaan schuilen, je gaat toch niet dood door kogels)

-Je knalt de mannetjes af die op het kaartje staan weergegeven (geel of paars) en klaar is kees...

greetz

Zeg, het moet natuurlijk wel leuk blijven he!

Geplaatst:

Hoi,

greetz

Zeg, het moet natuurlijk wel leuk blijven he!

Ach als hij het spel zo wil uitspelen moeten we, hoe saai en zwak ik het ook vind, daar maar respect voor hebben ...

Geplaatst:

ik zei dus wel degelijk "voor diegenen die het vlug vlug willen doen"...

en bedankt voor de leuke reacties :schater:

ikzelf doe het zo niet dus :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...