Talietje Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 yes! ik heb een politiepak! maar wat voor voertuigen bastaan er allemaal voor politie's? bestaat er ook een fiets voor politie's? Reageren
ikt Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Auto, Swat voertuig, Tank, Heli, Auto's, Motor, Jeep, baraks. Maar geen fiets Bewerkt: 12 maart 2006 door ikt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Er zijn ongeveer 3 voertuigen van de politie. Ik heb ze even voor je op een rijtje gezet. Enforcer Policecar (Los Santos, San Fierro en Las Venturas hebben allemaal een eigen type) Police Ranger Verder zijn er natuurlijk ook leger/Swat voertuigen: Barracks FBI Rancher FBI Truck (Uit spel verwijderd) Patriot Hunter Rhino SWAT (Alleen beschikbaar tijdens de laaste storeline missie) Er is geen politie fiets in het spel aanwezig. Je kunt van alle auto's een foto bekijken. Je vind de meeste voertuigen van de politie bij de selectie "Overheid". Hier is een directe link naar de Overheid voertuigen. Bewerkt: 12 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Talietje Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 waar kan je een Enforcer vinden? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Dit voertuig heeft geen vaste plaats. Deze kun je alleen maar krijgen door hem te stelen, terwijl je 4 sterren/politie achter je aan hebt. Als je dat gedaan hebt zet hem dan meteen in je garage en save hem. Je hebt geen politie en je hebt een Enforcer in je garage Reageren
Talietje Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 eh..zo makkelijk is dart niet? heeft er iemand misschien codes voor voertuigen van polities? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Er zijn geen cheats/codes om een politie voertuig te spawnen. Je kunt wel een cheat gebruiken om 4 politie achter je aan te krijgen en die Enforcer jatten. Verder heb ik nog wel een tip voor je om er 1 te stelen. Als je relaxed naar je savehouse in Doherty bent, save je daar een keer. Zorg nu dat je vier sterren achter je aan krijgt, dat kun je doen om politie dood te schieten of iets anders. Als je dan 4 sterren achter je aan hebt en de Enforcer komt eraan en ze zijn uitgestapt save je. De mensen die uit de Enforcer zullen dan weer instappen. Je moet dan proberen om CJ ook in te laten, maar dat wil niet, het voertuig zit namelijk op slot. Als je het toch probeert krijg je een politie achter je aan en de agenten zullen uit de Enforcer stappen. Stap nu in en zet hem zo snel mogelijk in een garage en save weer. Je hebt nu geen politie maar toch een Enforcer in je garage. Reageren
Talietje Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) waar ligt dat savehuisje ook al weer? En wilt er iemand mij die cheat geven voor 4 sterren Bewerkt: 12 maart 2006 door tallex Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 De FBI Rancher vind ik een hele vette auto. Hij rijd best lekker en hij ziet er ook nog eens redelijk uit. Wel hinderlijk is dat hij lang is en dat je 4 a 5 sterren moet hebben om hem te pakken maar daar is een manier voor. Ga naar Los Santos naar het huis van CJ's Mom. Ga voor de deur staan en maak alles kapot (mensen, auto(s)) tot dat de politie komt. Je schiet ze dood tot dat je 4 sterren hebt. Als dan de FBI Rancher aankomt rijden pak je hem rijd je hem je garage in en saven maar. Succes voor degene die hem willen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Dat savehouse is het eerste savehouse als je in San Fierro komt. Het is dat benzine station tegenover het treinstation. Welke consule heb je? Voor de PC is de code om 2 sterren te krijgen turnuptheheat. Als je deze code 2x invoert heb je vier politie sterren en moet het lukken Reageren
Talietje Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 ik heb het op de ps2 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 ik heb het op de ps2 Voilà. Verhoog Wanted Level Meer politie achter je aan R1, R1, Circle, R2, Right, Left, Right, Left, Right, Left Reageren
Talietje Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) die code klopt niet! Bewerkt: 12 maart 2006 door tallex Reageren
Goliat Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Dan doe jij iets fout want bij mij werkt ie gewoon. Reageren
Talietje Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 ik sta op het dak van die garage in san fierro, ik heb 6 sterren en er komen geen politievoertuigen alleen maar agenten of van die gewone politieauto's. hoe komt het dat die enforcer niet komt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.