Wijst Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) ik vind deze missie moeilijk dus kan iemand anders hem voor mij doen je kan de misie halen bij het vliegtuig teken hier is de savegame: http://rapidshare.de/files/15309521/GTASAsf3.b.html edit: bedankt ruurd31 Bewerkt: 12 maart 2006 door wijst
Froodooo Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ik zal even proberen of hij lukt. Ik heb een lange tijd niet gevlogen, dus we zullen zien! ____________________________________________________ Edit: Ruurd was weer eens eerder... Maarja, eerder is eerder, dus Ruurd, aan jou de eer om de missie te doen! Bewerkt: 12 maart 2006 door Froodooo
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Oh jammer Froodoo, maar ik wou jou de eer schenken. Maar omdat je daarvoor bedankte heb ik hem al gehaald. Kijk maar eens naar het mooie verhaaltje hieronder Gehaald: N.O.E. De beloning was $15.000,- en Respect +. Ik heb geen cheats of mods gebruikt en de volgende missie "Stowaway" staat voor je klaar. Dit is wel eenleuke missie en je kunt er >>hier<< informatie over vinden. Verder staat de savegame in de bijlage, en je kunt weer verder. Veel succes
Recommended Posts