doublex Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 (bewerkt) ik kan het pad naar gta vice city niet zetten daarom kan ik niet connecte hoe kan ik dat goed zetten? Bewerkt: 20 september 2004 door doublex Reageren
Furi0uz Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 ik heb mta 0.4.1 geninstalleerd maar als ik een server haal van mtavc.com en ik typ het ip in en port dan wil hij niet connecte speel het pas net merk je wel Probeer een andere server? Niet alle servers zijn meer online, en ook niet altijd de hele dag... Download The All-Seeing Eye, en join daarlangs een server... Reageren
doublex Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2004 maar ik kan mta niet kiezen op all seeing eye hoe kan je dat update? Reageren
doublex Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2004 kan iemand me helpenm??? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Je kan je ook je berichten editen met het editj knopje! Want om na 30 minuten weer wat te posten Wat geeft ie dan voor een melding als je wilt spelen ofzow staat ie in de gta map!?Enz enz enz Reageren
doublex Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2004 lol moet dat heb hem geinstalleerd in gta map maar shortcop gewoon op desktop hij wil gewoon niet connecte hij gaat de heletijd reconnect Reageren
doublex Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2004 weet iemand hoe ik dat kan veranderen? Reageren
RTS Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 (bewerkt) Doe je het weer! Berichtje EDITTEN neem de tijd en niet naar 31 min weer posten haast ofzo? Bewerkt: 20 september 2004 door RTS Reageren
doublex Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2004 (bewerkt) beetje wel wil weten hoe mta is oo nu snap ik dat editten moet ben nog beetje noob weetje Bewerkt: 20 september 2004 door doublex Reageren
Furi0uz Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 maar ik kan mta niet kiezen op all seeing eye hoe kan je dat update? Quote Cortez: Je moet als je ASE hebt opgestart op F2 drukken en dan op Games. Dan moet je bij Not Installed, Multi Theft Auto aanklikken en de MTAClient.exe browsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.