ViceSunshine Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Vooraleerst,srry voor de rare titel maar die leek me wel gepast . Ik heb namelijk problemen met de paramedic missies in angel pine, in lvl 9 of 10 is er meestal een bomma die tegen 2km/uur naar de ambulance "sprint",daardoor verlies ik meestal een paar uu... pardon ... seconden. Dan raak ik natuurlijk niet op tijd in het ziekenhuis. 1.Hoe kan ik iets aan die bomma's doen?(of natuurlijk andere tips) 2.Ik verander NIET naar een andere stad srry. Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Wat versta jij onder een "Bomma"? Ik denk dat je daar gewoon een persoon mee bedoelt... Om te zorgen dat een persoon niet tegen de ambulance opknalt, moet je precies goed gaan staan. Daarmee bedoel ik dat de persoon meteen in moet kunnen stappen als je hem ophaalt. Dus als je wilt dat hij naast je gaat zitten, voorin dus, dan moet je er precies naast gaan staan, zodat de persoon snel in kan stappen. Als je wilt dat de persoon acherin instapt, parkeer je ambulance dan pal voor de persoon. Op die manier kan hij ook snel instappen. Veel succes ermee! Edit: Hier nog 2 screens, zodat je kunt zien wat ik bedoel met ernaast en ervoor: Ernaast Ervoor Sorry voor de hoeveelheid bloed, vooral mijn excuses voor de mensen die daar niet tegenkunnen! Bewerkt: 12 maart 2006 door Froodooo Reageren
~Mario~ Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Dat bloed Hadden ze beter echter kunnen maken. Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Met bomma's bedoel ik "oude mensen",ik weet wel hoe ik paramedic moet doen hoor,het is gewoon dat die "oude mensen" veel te veel tijd nodig hebben om in te stappen. @ mario,ik wil niet op een mod lijken,maar dat is eigenlijk nog al wat spam niet? Reageren
Sunray Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 doe de missies in san fierro Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Met bomma's bedoel ik "oude mensen",ik weet welhoe ik paramedic moet doen hoor,het is gewoon dat die "oude mensen" veel te veel tijd nodig hebben om in te stappen. @ mario,ik wil niet op een mod lijken,maar dat is eigenlijk nog al wat spam niet? Bij oude mensen is het vooral goed om heel dicht bij ze te staan, zoals ik in mijn post hiervoor heb verteld. Dus opzich kun je mijn post nog wel gebruiken, toch? @mario, ik vind ook een beetje dat je aan het spammen bent. Dat het bloed niet echt lijkt, sowat, daar gaat het in dit topic niet over... Bewerkt: 12 maart 2006 door Froodooo Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 "bomma" is een belgisch woordje voor oude dame of oma.. greetz Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ja dat zij hij zelf ook al: Met bomma's bedoel ik "oude mensen", Dus dit is een beetje een spam post (Sorry als ik Mod-achtig over kom) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.