GTA Ruled hard Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik snap een missie niet :$. Je moet gang-members uitnodigen ofzo en daarmee in een auto gaan ofzo. Ik heb een printscreen gemaakt: http://img159.imageshack.us/img159/1286/helpmeplease8ct.jpg Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Groetjes, Julius Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Die mannetjes met een blauwe marker boven hun hoofd, daar moet je op richten met je rechtermuisknop. Als je dat hebt gedaan moet je op G of H drukken om ze mee te nemen in de auto. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Je moet je ze recruteren, Dus vragen als ze in je auto willen komen. Druk dan op g of h om hem toe te voegen aan je ganster groepje! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Hey, welkom op het forum ! Je moet bij die missie, de personen recruteren. Recruteren betekend mensen selecteren en je hebt de macht erover. Ze zullen alles doen wat jij ze beveelt. Jij moet nu die twee Grove Street members recruteren. Dat doe je door op ze te richten met de rechtermuisknop. Als je dat gedaan hebt zal er een gekleurt driehoekje met de punt naar beneden boven hun hoofd staan. Druk nu op G of H. Jij hebt ze nu gerecruteerd. Als je dit allemaal gelukt is stap dan in de auto en rijd naar het punt toe waar je heen moet. Je kunt nu de missie Los Supuicros doen. EDIT: Grrrrrr... de laatste Bewerkt: 12 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
brammymaster Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Hey, welkom op het forum !Je moet bij die missie, de personen recruteren. Recruteren betekend mensen selecteren en je hebt de macht erover. Ze zullen alles doen wat jij ze beveelt. Jij moet nu die twee Grove Street members recruteren. Dat doe je door op ze te richten met de rechtermuisknop. Als je dat gedaan hebt zal er een gekleurt driehoekje met de punt naar beneden boven hun hoofd staan. Druk nu op G of H. Jij hebt ze nu gerecruteerd. Als je dit allemaal gelukt is stap dan in de auto en rijd naar het punt toe waar je heen moet. Je kunt nu de missie Los Supuicros doen. EDIT: Grrrrrr... de laatste eeyzzz, ik weet dat het topic bump is maar... hoe kan je zo’n gang mannethe recruteren??? op de playstation 2 (mini) Bewerkt: 12 maart 2006 door brammymaster Reageren
brammymaster Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 R1+pijltje omhoog. dank Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.