gamesman Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ben ik weer, die stomme vliegmissies! die 3 trucks gaat goed, maar dan die twee auto's... het is me twee keer gelukt, maar dan ben ik steeds net te dicht bij zo'n berg en dan gaat mn heli alsnog kaduuk. Wil iemand mij hiermee helpen? bedankt! GTASAsf3.b
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel voor je Gehaald: Destroy Targets Bewerkt: 12 maart 2006 door Ruurd31
gamesman Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) ongeloofelijk, wat een snelheid, wat een service! heel erg bedankt maar weer, en ik hoop dat die laatste paar me wel zelf lukken ================== edit: AAAARRGHHH ik kan dat lichte, gevoelige stuntvliegtuigje maar niet onder controle houden! de laatste (lijkt me) moeilijke missie, Barrel Roll, krijg ik dus niet. Na een prachtige rol schiet ie continu net boven, onder of langs dat stomme corona ding... na 25x proberen kun je dan of de pc uit het raam gooien of nog maar een keer vragen aan de pro's hier :$ Iemand, misschien? Bedankt! GTASAsf3.b Bewerkt: 12 maart 2006 door gamesman
-Matthijs- Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Vliegschool- Mission Passed! Beloning: - Na elke vlieg missie zal er een klein beetje Flying Skill bijkomen. Als je goud hebt komt er meer Flying Skill bij dan als je brons hebt. - Flying Skill + - Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas. - Je kunt nu beginnen met de missies in Las Venturas. - Er zijn nu 4 vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows". Verder heb ik nog wat gouden plakken toegevoegd, je hebt nu: 7 Goud, 2 Zilver, en 1 Brons. --- Supply Lines - Mission Passed! Beloning: $5000,- New Model Army - Mission Passed! Beloning:$7000 Zero’s RC shop is nu een asset geworden waar je dagelijks $5000 kan gaan ophalen. Hier is je savegame, Succes verder! Bewerkt: 12 maart 2006 door -Matthijs-
gamesman Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Matthijs, dat zou zeker geweldig zijn! die zero missies zijn ook al niet te doen voor mij de 1e nog wel, maar verder... bedankt alweer!
Recommended Posts