The Mafia Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik heb een lay-out gemaakt kraak me niet af het is mijn eerste met Photoshop. Heb je nog tips ? zeg het dan. Niels Game.html Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ik zie niks EDIT: Dizcid was me voor Bewerkt: 12 maart 2006 door Grove St. Reageren
The Mafia Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik upload hem wel even bij een host maar ik zeg hij is niet echt mooi Reageren
Arjen Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Je moet even een plaatje laten zien in .png of .jpg bestand. Aan html hebben we niks, omdat de plaatjes die er bij jou in staan, alleen op jouw computer staan. Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 hahahahaha wat een lelijke Nu even sirie Hij is erg mooi voor een 1e lay-out, oranje komt goed overeen met wit. alleen niet echt veel bijzonders ik kan dit in 1 min. maken toch krijg je een 6,7/10 ervoor Reageren
Thabit Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Sorry maar dit vind ik echt lelijk! Dit kan je met paint maken . Reageren
Goliat Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik vind 'm niet zo mooi, ik ben het eens met thabit. Reageren
Upstream Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Voor je eerste lay-out vind ik het best knap als het je lukt met slicen, coderen enzovoort. Maar echte photoshopiaal (is geen woord, weet ik) is het niet echt mooi. Probeer met een minder groot contract te werken en iets minder simpel te werken, kijk hier voor handige tutorials over het maken van lay-outs. En voor sommige hier, ik denk dat de meeste nog nooit ook maar iets aan photoshop of html hebben gedaan. Dus hou alsjeblieft je commentaar voor je als hem alleen maar kan afkraken, zielig hoor . Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Voor je eerste lay-out vind ik het best knap als het je lukt met slicen, coderen enzovoort. Maar echte photoshopiaal (is geen woord, weet ik) is het niet echt mooi. Probeer met een minder groot contract te werken en iets minder simpel te werken, kijk hier voor handige tutorials over het maken van lay-outs. En voor sommige hier, ik denk dat de meeste nog nooit ook maar iets aan photoshop of html hebben gedaan. Dus hou alsjeblieft je commentaar voor je als hem alleen maar kan afkraken, zielig hoor . Ben het met je eens Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Waroom is bij mij die X dan ? :S Reageren
The Mafia Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Kun je ietst duidelijker zijn ? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Wel mooi strak, alleen iedereen kan zoiets maken. een 6 voor de moeite... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.