Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet even een plaatje laten zien in .png of .jpg bestand. Aan html hebben we niks, omdat de plaatjes die er bij jou in staan, alleen op jouw computer staan.

Geplaatst:

hahahahaha wat een lelijke :schater:

Nu even sirie :puh: Hij is erg mooi voor een 1e lay-out, oranje komt goed overeen met wit. alleen niet echt veel bijzonders ik kan dit in 1 min. maken ;)

toch krijg je een 6,7/10 ervoor :klap:

Geplaatst:

Voor je eerste lay-out vind ik het best knap als het je lukt met slicen, coderen enzovoort.

Maar echte photoshopiaal (is geen woord, weet ik) is het niet echt mooi. Probeer met een minder groot contract te werken en iets minder simpel te werken, kijk hier voor handige tutorials over het maken van lay-outs.

En voor sommige hier, ik denk dat de meeste nog nooit ook maar iets aan photoshop of html hebben gedaan. Dus hou alsjeblieft je commentaar voor je als hem alleen maar kan afkraken, zielig hoor :N .

Geplaatst:
Voor je eerste lay-out vind ik het best knap als het je lukt met slicen, coderen enzovoort.

Maar echte photoshopiaal (is geen woord, weet ik) is het niet echt mooi. Probeer met een minder groot contract te werken en iets minder simpel te werken, kijk hier voor handige tutorials over het maken van lay-outs.

En voor sommige hier, ik denk dat de meeste nog nooit ook maar iets aan photoshop of html hebben gedaan. Dus hou alsjeblieft je commentaar voor je als hem alleen maar kan afkraken, zielig hoor :N .

Ben het met je eens :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...