__Cemal__ Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Hallo,wie zou mij deze missievoor mij willen doen want het lukt mij gewoon niet. Link naar... http://rapidshare.de/files/15325986/GTA3sf4.b.html Alvast bedankt. Bewerkt: 12 maart 2006 door __Cemal__ Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel voor je. Ik edit mijn bericht zodra ik de missie heb gehaald... Edit: Voltooid! Missie: Turismo Beloning: $ 10.000,- Savegame: In bijlage (Dit had je trouwens beter hier kunnen plaatsen: *KLIK*. Zou je daar de volgende keer om willen denken? Alvast bedankt! ) Bewerkt: 12 maart 2006 door NandroDavids Reageren
__Cemal__ Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik doe hem wel voor je. Ik edit mijn bericht zodra ik de missie heb gehaald... Edit: Voltooid! Missie: Turismo Beloning: $ 10.000,- Savegame: In bijlage (Dit had je trouwens beter hier kunnen plaatsen: *KLIK*. Zou je daar de volgende keer om willen denken? Alvast bedankt! ) Ok bedankt Nandro Davids, maar ik heb de bestand gedownload maar als ik weer wil spelen staat er "Slot is Corrupted" :$ is het omdat misschien een kopie is ,namelijk het is geen orginele. Tnx. Reageren
Donwell Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) De volgende keer kun je ook de Banshee nemen, hij staat in een gebouw naast 8-Ball. EDIT: Wat die foutmelding betreft: Je moet zo'n bestand hebben: GTA3sf3.b. Er moet géén kopie bij staan of snelkoppeling, zodra je hem hebt gedownload meteen exporteren naar je GTA III User Files! Bewerkt: 22 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 TcT MafIosO, ga eens de forum regels lezen. Dan weet je dat Topic Bumpen niet gewenst is op dit forum. Deze is al meer dan vier maanden oud. Reageren
Donwell Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Woeps! Ik let nooit op de datum... Zal er de volgende keer aan denken! Maar hij stond bovenaan de lijst, ik dacht dus: Die bestaat dus nog niet zo lang, misschien kan ik er wat doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.