Bongo Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik wist niet dat hij dood was... 7.8/10 Reageren
Achille Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Nog meer rates plz! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ben beter van jouw gewend Achille... Deze vind ik minder, hij is wel mooi gemaakt maar dan ''minder'' 6/10 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Ik vond die van GL mooier. Hij zou een 9/10 krijgen. Maar jouwe is wat te wit. Die kleur past niet echt bij Eric Alsnog 8/10 Bewerkt: 14 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Achille Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik vond die van GL mooier.Hij zou een 9/10 krijgen. Maar jouwe is wat te wit. Die kleur past niet echt bij Eric Alsnog 8/10 Zit er stroop achter general lee zijn reet ofzo.. :S Je bent hier niet om zijn sig te raten Belachelijk gewoon, en de kleur past niet? Dat is die kleur van zijn trui nu vind ik het er beetje uitzien alsof hij in de hemel zit.. Wat me opvalt is dat jullie allemaal bij general lee zitten te slijmen.. Maargoed jou mening.. Reageren
Goliat Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik vond die van GL mooier.Hij zou een 9/10 krijgen. Maar jouwe is wat te wit. Die kleur past niet echt bij Eric Alsnog 8/10 Zit er stroop achter general lee zijn reet ofzo.. :S Je bent hier niet om zijn sig te raten Belachelijk gewoon, en de kleur past niet? Dat is die kleur van zijn trui nu vind ik het er beetje uitzien alsof hij in de hemel zit.. Wat me opvalt is dat jullie allemaal bij general lee zitten te slijmen.. Maargoed jou mening.. Jaloers? En om toch nog een nuttige bijdrage aan dit topic te leveren zal ik maar even je sig raten: Ik vind 'm erg mooi maar het is mischien maar een 10e van waar jij werkelijk toe in staat bent. Je bent een uitstekende photoshopper dat heb je al meerdere keren bewezen. (niet slijmend bedoeld) Ik geef je een 7,2 Ik heb nog wel een aantal dingen die ik anders zou doen maar ik ben pas 2 weken bezig dus laat ik me tips maar voor me houden Verder succes met signatures maken. Reageren
The Mafia Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik vind het niet geweldig het ligt aan het achtergrond 6/10. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik vond die van GL mooier.Hij zou een 9/10 krijgen. Maar jouwe is wat te wit. Die kleur past niet echt bij Eric Alsnog 8/10 Zit er stroop achter general lee zijn reet ofzo.. :S Je bent hier niet om zijn sig te raten Belachelijk gewoon, en de kleur past niet? Dat is die kleur van zijn trui nu vind ik het er beetje uitzien alsof hij in de hemel zit.. Wat me opvalt is dat jullie allemaal bij general lee zitten te slijmen.. Maargoed jou mening.. Jaloers? En om toch nog een nuttige bijdrage aan dit topic te leveren zal ik maar even je sig raten: Ik vind 'm erg mooi maar het is mischien maar een 10e van waar jij werkelijk toe in staat bent. Je bent een uitstekende photoshopper dat heb je al meerdere keren bewezen. (niet slijmend bedoeld) Ik geef je een 7,2 Ik heb nog wel een aantal dingen die ik anders zou doen maar ik ben pas 2 weken bezig dus laat ik me tips maar voor me houden Verder succes met signatures maken. Ik zeg helemaal niks wat hij zegt Die kleur past gewoon niet met Eazy-E. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Rate: 6/10 Waarom: Omdat het niet echt past bij alles wat je hebt gedaan, het is ook nog slechte kwaliteit, je ziet de korrels en ik zie er geen hemel in maar een zwarte gif wolk in een witte vlek... Tips: Verwijder hem van je pc en probeer het nog eens. Reageren
Achille Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Rate: 6/10Waarom: Omdat het niet echt past bij alles wat je hebt gedaan, het is ook nog slechte kwaliteit, je ziet de korrels en ik zie er geen hemel in maar een zwarte gif wolk in een witte vlek... Tips: Verwijder hem van je pc en probeer het nog eens. Lol? Ik kan tenminste mijn eigen sigs maken Zoiets zou jij niet kunnen dusja.. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Rate: 6/10Waarom: Omdat het niet echt past bij alles wat je hebt gedaan, het is ook nog slechte kwaliteit, je ziet de korrels en ik zie er geen hemel in maar een zwarte gif wolk in een witte vlek... Tips: Verwijder hem van je pc en probeer het nog eens. Lol? Ik kan tenminste mijn eigen sigs maken Zoiets zou jij niet kunnen dusja.. Niet iedereen kan iets wat een ander kan, ik heb geen tijd ervoor... Het is gewoon lelijk, dat is mijn mening en daar kan niemand wat aan doen Heb je hem al verwijderd Reageren
Goliat Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Achille kap nu toch even met denigreren. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Achille kap nu toch even met denigreren. Dankje voor de steun Goliat iedereen heeft zijn eigen mening en die zou je eens moeten respecteren Achille Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.