Ferre Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ja, en nu zetten we eens een punt achter dit gezeur. (dus ik ga er ook niet op in) . --------------------- Dat is die kleur van zijn trui nu vind ik het er beetje uitzien alsof hij in de hemel zit.. Dat had ik zelf nooit bedacht. Alleen dat het mooi overliep bij zijn trui. Maar over de korrels, dat licht denk ik aan .jpg. Maar die font vind ik echt mooi gedaan, ook die pixelfont eronder. Reageren
Achille Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Achille kap nu toch even met denigreren. Dankje voor de steun Goliat iedereen heeft zijn eigen mening en die zou je eens moeten respecteren Achille Dit is gen mening meer.. Jij zegt gooi het van je pc af nou ik vind dit geen mening? @Ferre dat is gewoon mijn soft grunge brush Bewerkt: 16 maart 2006 door Achille Reageren
Goliat Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Wat grove st. zei is een advies op een mischien iet wat te negatieve toon. Daarnaast is het goed wat Ferre doet door te zeggen om hier een . achter te zetten. Dat ik hier nu op reageer is eigenlijk ook niet goed, maar jij(Achille) reageert weer terwijl Ferre gezegd heeft om hier een punt achter te zetten. Ok voor de laatste keer: Stop met hier over te praten en spreek het uit door elkaar en PB te sturen. En rate ook gewoon even de sig van Achille, daar is dit topic immers voor. Ik kom nu wat admin-achtig over... nou ja jammer dan. :$ Reageren
Slimm Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Hoe oud zijn jullie nou eigenlijk? Ik word er meer dan ziek van om te zien dat jullie steeds weer ruzie aan het maken zijn, kunnen jullie niet gewoon raten? Ontopic! Reageren
Froop Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Hoe oud zijn jullie nou eigenlijk?Ik word er meer dan ziek van om te zien dat jullie steeds weer ruzie aan het maken zijn, kunnen jullie niet gewoon raten? Precies, hier worden veel mensen schijtziek van. Als ik dit topic doorkijk is misschien drie-kwart spam waar persoonlijke minachtingen in staan. Zo wordt het er niet gezelliger op. Lol?Ik kan tenminste mijn eigen sigs maken knipoog.gif Zoiets zou jij niet kunnen dusja.. Maar om sigs-maken draait het hier niet om. Ik heb het gevoel dat je snel geërgerd raakt, misschien komt dat vanwege negatieve reacties op jouw creatie, maar probeer gewoon wat aardigs te zeggen of niets. Zo voorkom je dat mensen verder in een discussie gaan wat kan uitlopen op een ruzie. Ik wil niet als een mod overkomen, ook al lijkt het zo. Nou even over je creatie. Ik vind het één van je mindere creaties. Dat komt vanwege het kleurgebruik van de persoon in kwestie, daar is niet veel mee te doen. Bij dit soort onderwerpen is het ook lastig om een goed geordende signature te maken, waardoor je tekst ook niet echt goed past. Ik heb het gevoel dat je beter kan, dus ik zal je hier helaas een 6.5 op geven. Bewerkt: 16 maart 2006 door Froop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.