Jowx Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Sorry, ik vind het echt niks. De achtergrond is saai en past niet bij de renders, de renders zijn niet goed uitgeknipt (overal karteltjes) en je had veel meer aan je tekst kunnen doen. Ik raad je aan om eerst wat tuts over rendering te volgen en meer met de blending options van je tekst te doen, ook kan je er een border erbij maken. Veel succes.. Bewerkt: 12 maart 2006 door Jowx Reageren
Yohan Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Vind hem ook niet mooi, ik opende dit topic eerst zonder naar de titel te kijken en het duurde echt even voordat ik zag het 2 metro's waren, verder vind ik de background saai... Maar jah ik ben zelf ook een leek met Photoshop dus.... Ik zie wel dat je het blijft proberen, dus succes met al je volgende werk.. Bewerkt: 12 maart 2006 door Yohan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.