Silverwing Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 De tekst van GL zijn signature verpest heel het uitzicht op de foto en alles erond, wat bij Ikkes niet het geval is, dus Ikkes krijgt mijn stem.
Jowx Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Mijn stem gaat ook naar Ikkes, de eerste sig van General Lee heeft een afschuwelijke tekst. Beide plaatjes van Ikkes vindt ik erg mooi! Ikkes
Grove St. Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Stem: Ikkes Mooier plaatje enz. echt een fijne sign. Die van GL is ook niet mis
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Lol, het staat gelijk, en er kan niet meer worden gestemd. Wie heeft er dan nu gewonnen?
Achille Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Dan nog een dagje erbij! stem Ikkes! Die van GL is zoals gewoonlijk niet zo mooi
Grove St. Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Jah Achille, zo kan ik het ook. jij beslist niet, omdat je jaloers bent op GL denkje nog 1 dag dan stem ik op Ikkes. Mod dit verloopt niet echt eerlijk, zoals "gewoonlijk" met Achille het staat gewoon gelijk... Bewerkt: 17 maart 2006 door Grove St.
Achille Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Jah Achille, zo kan ik het ook. jij beslist niet, omdat je jaloers bent op GL denkje nog 1 dag dan stem ik op Ikkes. Mod dit verloopt niet echt eerlijk, zoals "gewoonlijk" met Achillehet staat gewoon gelijk... Omg waarom zou jaloers zijn op general lee? En jij bent ook niet erg slim he? als de battle na 2 dagen gelijk staat word de battle met 1 dag verlengd. Anders is er geen winnaar. En die aanvraag via Pb dat ik een logo moet maken, Dacht het niet ik maak echt geen logo voor jou ahhahaha
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ehm, Achille, jij weet wel hoe je vrienden moet maken he? In elke topic over battlen, is er weer een discussie, zoals nu. Hou daar toch eens mee op en laat de mensen weer verder stemmen.
Ikkes Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Even over de oudheid van mijn sigs. Ze zijn oud een maand of zo maar ik heb ze nog nooit gebruikt voor een battle. Ik heb ze alleen maar 1 keer in een topic gepost. That's it. Ikkes Ps. Ik heb er ook 1 in mijn sig gehad. Stemmen kan tot 00:00 uur!
XboxGta Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Ik vind die van General Lee : De eerste sig vind ik mooi maar mss juist wat te weinig kleur, maar de tweede vind ik zeer mooi Felle kleuren mooie foto dus, ... General Lee Bewerkt: 17 maart 2006 door XboxGta
RonaldVC Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik vind alle deelnemende signatures erg mooi. Vooral die bloem van GL is heel mooi gemaakt.. Maar de tekst die GL gebruikt heeft vind ik de boel eigenlijk een beetje verpesten. Te groot en te opvallend.. Daarom gaat mijn stem naar Ikkes, omdat zijn tekst gewoon wat beter past bij het geheel. Dus stem Ikkes.
Ikkes Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) De kaarten zijn geschut en de winnaar is bekend: Met 8 stemmen op de tweede plek geëindigd is: General Lee Met 10 stemmen als winnaar geëindigd: Ikkes Ik moet zeggen dat jij ook hele mooie sigs had General Lee maar het publiek heeft gekozen. Ikkes Ps. Wat de "dag extra betreft" weet ik niets. De mods hebben de topic titel veranderd in: Ikkes vc General Lee, Stemmen kan t/m 17 maart. Dus het lijkt mij correct verlopen . Bewerkt: 18 maart 2006 door Ikkes
.Levi. Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Als beide personen in een battle gelijk staan, en er mag niet meer gestemt worden dan word een battle gewoon met een dagje verlengt. Dit doen we tot dat er een verschil zit in stemmen dat je krijgt. Winnaar Ikkes +1 punt. Verliezer General Lee -1 punt. Closed.
Recommended Posts