Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry ik heb je plaatjes verwijdert, omdat ik anders nergens geen plaatjes meer kon posten :-(

Bewerkt: door Bongo
Geplaatst:

Jij bent zeker goed op weg bongo , je hebt de brush en render al onder controle. Ik vind deze niet erg mooi , als je tegen over mijn niveau kijkt. Ze zijn wel een beetje geslaagd maar niet helemaal. De text past er niiet bij , iedereen heeft precies moeilijke heden met de text ik zelf ook :$ . Je krijgt voor ze alle 3 een 6 , maar ga zo door. En niet te vergeten probeer telkens iets anders , zodat je niet hele tijd de zelfde dingen doet.

Geplaatst:

Ok bedankt voor de tips.

En kan jij misschien een plaatje van een prof ofzo laten zien, of een hele goede van jouw :Y

Geplaatst:

Ik vind ze echt heel erg mooi!!

voor alle sigs een 9 alleen voor de eerste een 8 omdat daar de tekst wat groot is.

BTW is begrijp de kritiek van Synchro niet helemaal :?

:cya:

Geplaatst:

Van mij kraag je gemid. een 8 goedzo en ga zo door! Ik snap synchro ook niet waarom een 6 ze zijn bijna perfect...

Van mij kraag je gemid. een 8 goedzo en ga zo door! Ik snap synchro ook niet waarom een 6 ze zijn bijna perfect...

Ik zit hoger niveau met sigs , als je mensen met mijn niveau bekijkt is dit een 6 waart , thats why.

Edit : Een prof , ik zal een laten zien :

syncspider3lj.jpg

Dat is van een prof , ik ben geen prof daarom post ik geen sig.

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst:

Maar hij is ook geen pro.

Geplaatst:

Ik ben idd geen pro ben een pro in websites maken, forus beheren, computeren en andere dingen... Maar zelf vindt ik die sign. hierboven in syncro post ook niet mooi :? wat is het.....

Geplaatst:

Ik ben idd geen pro ben een pro in websites maken, forus beheren, computeren en andere dingen... Maar zelf vindt ik die sign. hierboven in syncro post ook niet mooi :? wat is het.....

Dit bedoel ik nou , geen verstand hebben van Graphic designen.

In deze sig zie je duidelijk dat de overeen komst van de kleuren perfect die met sig overgaat , en de tekst er ook precies goed bij past.De brus hes die hij gebruikte is gewoon mooi. Naja , als je dit niks vind en dat van Bongo wel , ben je zeer laag weet je :t

Wat jij wilt, ga nou maar weer ontopic :{

Spoiler Ik kan steeds beter mensen afweren die onzin praten Spoiler

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Ik had het ook niet over jou maar over Bongo. :duh:

Geplaatst:

Bongo, je doet erg goed je best, en het resultaat mag er wezen.

Die laatste 2 zijn prachtig hoor. ik geef ze bijde een 9/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...