Big-Bear Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Van mij kraag je gemid. een 8 goedzo en ga zo door! Ik snap synchro ook niet waarom een 6 ze zijn bijna perfect... Maar hij is ook geen pro. Ik ben idd geen pro ben een pro in websites maken, forus beheren, computeren en andere dingen... Maar zelf vindt ik die sign. hierboven in syncro post ook niet mooi wat is het..... Dit bedoel ik nou , geen verstand hebben van Graphic designen. In deze sig zie je duidelijk dat de overeen komst van de kleuren perfect die met sig overgaat , en de tekst er ook precies goed bij past.De brus hes die hij gebruikte is gewoon mooi. Naja , als je dit niks vind en dat van Bongo wel , ben je zeer laag weet je Synchro ben je chagerijnig geworden, voordat je vertrokken was, was je een veel aardigere jonge, die niet zo koppig deed. Ook vind ik het aardig arrogant overkomen om te zeggen tegen iemand die net begonnen is dat jij op een hoger niveau zit en dus maar een 6 hoeft te geven, je moet ook kijken naar ervaring etc. Nu mag jij heus denken wat een n00b die BB is, want zelf heb ik ook niet, en ben nooit verder gekomen dan de Sig die ik momenteel heb. Maar verder met het rate, ik vind ze allemaal wel mooi, alleen bij de 1e 3 vind ik de Border om je sig zeer lelijk, daar zou ik wat aan doen, voorderest kan je ook je Lettertype wat meer effect geven, voorderest zijn ze top. Kortom een 7.5/10 voor alle sig's Reageren
Bongo Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik heb weer een nieuwe sig.: Reageren
Grove St. Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Erg mooi in elkaar gezet Bongo Goede kleur gebruik, mooie effecten erin verwerkt een 7,8/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Synchro ben je chagerijnig geworden, voordat je vertrokken was, was je een veel aardigere jonge, die niet zo koppig deed. Ook vind ik het aardig arrogant overkomen om te zeggen tegen iemand die net begonnen is dat jij op een hoger niveau zit en dus maar een 6 hoeft te geven, je moet ook kijken naar ervaring etc.Nu mag jij heus denken wat een n00b die BB is, want zelf heb ik ook niet, en ben nooit verder gekomen dan de Sig die ik momenteel heb. Maar verder met het rate, ik vind ze allemaal wel mooi, alleen bij de 1e 3 vind ik de Border om je sig zeer lelijk, daar zou ik wat aan doen, voorderest kan je ook je Lettertype wat meer effect geven, voorderest zijn ze top. Kortom een 7.5/10 voor alle sig's Sorry In mijn echte leven gaat het ook slecht , mijn excuses hier allemaal voor . Nu gaat het een beetje beter , maar nog altijd niet zoals vroeger Toen ik weg was heb ik veel dingen meegemaakt , daarom.. Bongo : De signature die je hebt gemaakt , het is een leuk idee. Bij de render heb je de schaduw eraan toegepast wat ik leuk vind. De text past er volledig bij ! Bij deze sig hoeft niet echt kleur op de achtergrond , goed gedaan. Het punisher logo heb je er goed bij gedaan , zo word de sig wat gevult alleen de border mag beter. Maak op de bovenste layer een nieuwe layer , druk op Select -> Select All . Daarna naar edit -> Stroke . En doe dit : Daarna vervolgens op OK. Als het niet lukt PB me dan . Reageren
Bongo Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik denk dat het wel lukt Synchro Bewerkt: 18 maart 2006 door Bongo Reageren
Bongo Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Weet iemand misschien ook hoe je OM JE SIG HEEN scanlines kan doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.