Jump to content

Catalyst

Recommended Posts

Geplaatst:

CATALYST

kan iemand mij hints geven voor deze missie zodat ik hem kan halen???

alvast bedankt :bier:

brammymaster :*D

Geplaatst:

Op WikiGTA kun je er info over vinden.

Ik heb de Info die daar staat even voor je gekopieërd:

In deze missie moet je kratten met explosieven van een trein jatten.

Rij naar de aangegeven plaats toe. Daar staat een trein stil. Knal de Vagos die eromheen staan overhoop. Daarna komt er nog een groepje Ballas aan. Doe hier hetzelfde mee. Klim nu op de trein. De trein gaat rijden en Ryder rijdt achter je aan. Je moet de kratten in de handen van Ryder gooien. Als hij er genoeg heeft krijg je een 3 star wanted level op je dak. Rij dus zo snel mogelijk naar de dichtst bijzijnde Pay 'n Spray en laat je wagen overspuiten. Rij nu terug naar Grove Street.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, nog veel succes ermee! ;)

P.s. Je hoeft geen 2 topics over hetzelfde aan te maken, één is genoeg... :Y

Geplaatst:
Op WikiGTA kun je er info over vinden.

Ik heb de Info die daar staat even voor je gekopieërd:

In deze missie moet je kratten met explosieven van een trein jatten.

Rij naar de aangegeven plaats toe. Daar staat een trein stil. Knal de Vagos die eromheen staan overhoop. Daarna komt er nog een groepje Ballas aan. Doe hier hetzelfde mee. Klim nu op de trein. De trein gaat rijden en Ryder rijdt achter je aan. Je moet de kratten in de handen van Ryder gooien. Als hij er genoeg heeft krijg je een 3 star wanted level op je dak. Rij dus zo snel mogelijk naar de dichtst bijzijnde Pay 'n Spray en laat je wagen overspuiten. Rij nu terug naar Grove Street.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, nog veel succes ermee! ;)

P.s. Je hoeft geen 2 topics over hetzelfde aan te maken, één is genoeg... :Y

ik weet dat 1 topic genoeg is maar de PC reageerde raar

ene ik kan het stuk niet halen dat je die kisten naar ryder moet goien

Geplaatst:

Wat lukt er dan niet? Snap je niet hoe je die kisten moet gooien, weet je niet naar wie je die kisten moet gooien, of is het gewoon te moeilijk? Als het te moeilijk is kunnen we als je wilt je save game wel doen. En als je niet weet hoe het moet: Je moet linker muisknop ingedrukt houden om de kisten harder te gooien. Je moet de kisten gooien naar die Grove st. gangmember die achterop die auto staat.

Veel succes ermee! ;)

Mocht het nou echt niet lukken, dan kan je altijd hier je save game nog plaatsen: klik.

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst:

Dat stuk met de kratten gooien is niet echt moeilijk hoor. Maar we helpen je graag. Als je een dood van de trein vast hebt, richt je op Ryder. Als je goed gericht hebt, druk je de schietknop in. Als Ryder dicht bij jou is druk je de schietknop kort in om de doos te gooien naar Ryder. Is Ryder ver van jou weg, dan moet je de knop langer inhouden. Mocht de wagen waar Ryder in staat nog een beetje een andere kant op rijden dan moet je de andere kant op richten en de doos gooien.

Geplaatst:

Dit missie is simpel..

Ga naar de aangegeven plek..

Schiet eerst alle vagos dood...

Daarna De Ballas...

Nu gaat de trein rijden...

Gooi de bommen alleen achter de auto..

Dan is het veel simpel..

Veel Succes...

Geplaatst:

Voor dat gooien kan ik je niet echt tips geven.

Nou ja eentje dan: Als je gooit zorg dan je richter iets voor de auto van rider zit en dat je 2-3 tellen de schietknop ingedrukt houd voordat je 'm loslaat.

Als je het voor de eerste keer doet lijkt het vrij moelijk maar na wat oefenen moet het zeker lukken.

Veel succes :bier:

:cya:

Geplaatst:

Klikkerdeklikkie

Maar echt veel tips zijn hier niet voor.

Ik kan je er 2 geven.

Als Ryder naast je rijd dan moet je hem kort ingedrukt houden.

Als hij een stuk achter je rijd moet je de knop wat langer ingedrukt houden. ;)

Succes. :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...