Jump to content

schild

Recommended Posts

Geplaatst:

BAGUVIX Het is niet echt een schild, maar je bent wel onsterfelijk.

Je kunt nog wel verdrinken, doodvallen en overreden worden.

Check voortaan eerst even Wikigta daar staan ook alle cheats en nog veel meer handige dingen voor GTA.

Geplaatst:

In een ander topic zei je dat je hem op de PS2 had. Dus dezelfde code die Typhoon al zei heb ik hier voor je. Natuurlijk is er wel een cheat voor een amor (schild). Daarvoor moest je deze code invoeren. De bovenste code is voor een amor/schil. De 2e is niet meer dood kunnen door kogels :) Good luck!

Volle Armor

R1, R2, L1, X, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up

Oneindig gezondheid

Bij deze cheat kan je niet dood gaan door kogels, vuur en messen. Wel kan je nog steeds dood gaan door explosies, vallen van gebouwen, verdrinken en overreden worden.

Down, X, Right, Left, Right, R1, Right, Down, Up, Triangle

Geplaatst:

Ik weet er ook nog een!

www.google.nl

www.cheatcc.com

Wat speurwerk van jouw kant mag ook wel hoor :slotje: ...

(niet om moderatorachtig over te komen, maar als we voor zoiets als dít een topic aanmaken...)

Geplaatst:
Ik weet er ook nog een!

www.google.nl

www.cheatcc.com

(niet om moderatorachtig over te komen, maar als we voor zoiets als dít een topic aanmaken...)

Een forum is om vragen te stellen en elkaar te helpen. Dus waarom zou hij deze vraag niet mogen stellen? :{

Geplaatst:

Op de pc is de cheat voor volle gezondheid, armor en geld hesoyam

Een cheat voor alleen maar vol armor is er niet voor de pc.

Geplaatst:

Hij heeft 'm op de PS2 en daar is er geen cheat die je armor geeft of een combinatie zoals op de pc hesoyam.

Geplaatst:
Hij heeft 'm op de PS2 en daar is er geen cheat die je armor geeft of een combinatie zoals op de pc hesoyam.

eyz,

je bedoelt dat je niet geraakt kan worden door kogels?

die is er wel hoor, ik heb hem zelf ook op de ps2.

dit is de code:

--Oneindig gezondheid--

Bij deze cheat kan je niet dood gaan door kogels, vuur en messen. Wel kan je nog steeds dood gaan door explosies, vallen van gebouwen, verdrinken en overreden worden.

-----------------------------------------------------------------

Down, X, Right, Left, Right, R1, Right, Down, Up, Triangle

en als je dit niet bedoelde dan is er ook een code dat je levens en/of armor weer vol zijn.

of bedoelde je nog iets anders..?

grtz, Cesar SA

Geplaatst:
Ik weet er ook nog een!

www.google.nl

www.cheatcc.com

Een forum is om vragen te stellen en elkaar te helpen. Dus waarom zou hij deze vraag niet mogen stellen? :{

Een forum is inderdaad om vragen te stellen, maar als je zelf even gaat google-en, hd je ook wel wat kunnen vinden... Stel dat iedereen voor zulke kleine dingen een topic gaat aanmaken, dan kunnen we beter 1 topic openen dat "het kleine vragen" topic heet ofzo.

Alex...

Geplaatst:

eyz,

ik ben het wel met Alexy eens...

mischien is het idd handig om eerst even 2x achter je oren te gaan krabben of je nog een manier weet hoe je iets kan krijgen inplaats van even snel een topic te openen, ;)

grtz, Cesar SA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...