Jump to content

Ik krijg 2 hele kleine gang gebieden niet groen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey jongens ik heb weer een vraag.

Ik heb alle gang gebieden overgenomen op 2 hele kleine stukjes na.

1 heel klein paars stukje vlakbij Mad Dogg,s mansion.

En 1 heel klein geel stukje in het oosten van Los santos.

Heeft iemand hier info en tips over ?

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

10

• Ruurd31

5

• BaasB

3

• Dutchy3010

3

Geplaatst: (bewerkt)

Als je vertelt wat het probleem is kunnen we er wel info en tips over geven. ;)

Maar wat is het probleem? Zijn die stukjes heel moeilijk, of zijn die stukjes zo klein dat het moeilijk is om er een gangwar te starten?

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB

Als het hele kleine stukjes zijn is het heel lastig! Je moet dan heel lang rondlopen en hopen dat je een stelletje Ballas tegenkomt, verder kunnen wij je ook niet echt helpen. (Of Ruurd weet het) :{

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Veel mensen doodschieten. Doordat je mensen doodschiet komen er gangmembers om de boel te checken Verder rijden er door die gebieden nog wel eens een gangauto. Gewoon kereltje uit de auto trekken en doodschieten.

Er is ook nog de methode waarmee je maar 2 vijandige gangmembers hoeft dood te schieten, daarna moet je wachten tot het ambulancepersoneel ze weer tot leven wekt en daarna schiet je dezelfde 2 gangmembers dood, en voila... You have povoked a gang war!

Als laatste... het maakt niet uit waar de gangmembers die je doodschiet staan, zolang CJ maar in het gebied staat dat je wilt veroveren om een gangwar te starten.

Geplaatst:

Dus als je normale mensen in het gebied dood schiet komen de Ballas en de Los Santos Vagos het gebied checken.

Neem homies mee dan worden de gangmembers door je homies uit de auto's gehaald dat is een stuk makkelijker als je 3 of meeer homies hebt meegenomen. :bier:

:cya:

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ik heb zelf dat probleem ook gehad..

en alle tips die ze je geven kan je het best wel gebruiken :*D

Suc6 ermee!!

Geplaatst:
(Of Ruurd weet het) :{
Ja ik zie Ruurd dit topic bekijken. ;)

Ja, ik was er gister avond 5 minuutjes. Maar bedankt voor het compliment Typhoon :$ .

Je moet zoals Typhoon heel lang in het gebied rondwandelen. Kijk goed in de auto's en wacht totdat je er 1 tegen komt. Als je er meestal al 1 of 2 al dood geschoten hebt, dan komen er meer Ballas mensen op je af. Natuurlijk werkt het ziekenwagentruckje ook wel. Als er 1 dood is, komt de ziekenwagen hem "reapareren". Wacht dat dat gelukt is en schiet hem weer dood. Blijf dit herhalen totdat er een gangwar is.

Wacht op de Ambulance.

Wacht op de Ambulance. Schiet 2 gang members neer, blijf wachten tot de Ambulance komt en ze weer "oplapt" . Nu schiet je ze opnieuw neer. Je hebt nu weer een gang war gestart.

Geplaatst:

Maar bij mij is er nog 1 heel klein Ballas gebiedje.

En 1 heel klein Vagos gebiedje.

Maar ze zeggen dat je deze gebiedjes niet kan veroveren.

Anders krijg je nooit meer een gang war in jou groene Grove gebieden.

Is dat zo ? ;)

Geplaatst:

Als je alle gebieden hebt veroverd Henk, dan kun je niet meer aangevallen wordt. Als jij nog wel 2 gebieden open hebt staan kun je nog steeds aangevallen worden.

Je kunt alle gebieden veroveren, zodat je allemacht hebt over alle hoods. Als je toch zo'n gebiedje wilt veroveren moet je er tijd voor nemen. Blijf dan lang in een gebied hangen en kijk dat er een Vagos of een Ballas aankomt. Schiet ze dood en probeer een gangwar te starten via de ambulance truck. ALs dat gelukt is moet je hem winnen en is deze hood van jou :)

Nee, dat is niet zo. Je moet gewoon alle Vagos & Ballas gang-territoriums over kunnen nemen. Het is ook zo dat als je 100% van de gang territoriums hebt veroverd, je geen gangwars meer kan krijgen.

Nog succes met dat kleine stukje veroveren. ;)

EDIT: Ruurd31 was me 10 seconden voor. :duh:

Geplaatst:

Oh dan verover ik die 2 kleine stukjes wel of niet.

dan kan ik nooit meer een gang war starten.

Dat zou heel erg jammer zijn.

Maar ik wil wel natuurlijk de 100 %.

Wat zouden jullie doen ? :?

Ik zou ze wel veroveren. Dat is namelijk leuker en je bent altijd verlost van de irritante zinnetjes zoals "Your hood is under attack". Als jij het leuk vind om deze 2 kleurtjes te houden moet jij dat zo laten, dan moet je ze niet veroveren.

Als je de 100% wilt halen, hoef je niet alle hoods te veroveren. Als je tijdens het spel op "ESC" drukt en je gaat dan naar "Stats" en daarna ga je "Gangs". Nu ga je even naar beneden en dan staat er "Hoods under Control", als je dat 100% wilt hebben moet je deze hoods wel veroveren.

Bewerkt: door Ruurd31

Ik zou ze gewoon allebei veroveren. Het is namelijk heel irritant je de hele tijd een gangwar krijgt door zulke kleine stukjes. Één zo'n kleine territorium (dat is volgens mij geen goed ABN :{ ) kan de hele tijd een gang war starten. En dat is heel irritant als je geen zin hebt om de hele tijd naar die territoriums te gaan en ze te verdedigen. Als je één zo'n klein stukje van de Ballas niet verovert, kunnen die ballas weer een hoop territoriums terug veroveren (als je ze niet goed verdedigt). Mijn tip: gewoon veroveren dat kleine stukje. ;)

EDIT: En Ruurd31 is me weer voor. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...