DenkaanHenk Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Maar ik had een groot probleem met de ambulance truck. Ik vermoorden 2 ballas. En toen wachten ik op die ambulance. En toen verdwenen de gangs. En zag ik nog alleen maar bloed. Hoe komt dat ? En heeft iemand nog andere info en tips ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Nee, eigenlijk zijn er niet veel tips voor. Blijf lang in dat gebied omlopen, loop er soms een beetje buiten. Als je ze ziet schiet er dan 1x op, en dan zullen ze jou volgen om je te vermoorden. Loop terug naar je gebied en schiet ze dood. Meestal zullen er meer Vagos/Ballas members komen om de vorige Ballas/Vagos members te helpen. Dus kijk ook eens goed in een wagen en schiet ze dood. Natuurlijk is het een kwestie van geduld, ze zullen er nu niet 1-2-3 verschijnen. Ik denk wel dat je per hood 10 minuten tijd zult moeten nemen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Oke Ruurd ik zal het morgen proberen. Ik moet nu van mijn pa naar bed. Morgen heb ik weer een druke dag. Bedankt voor alle info en tips. Tot morgen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Het is me gelukt jongens. Me vriend zei. Je moet gewoon mensen dood schieten in dat gebiedje. En dan komen die gangsters vanzelf wel. En dat is me gelukt. Reageren
Grand Barthez Auto Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Het is me gelukt jongens.Me vriend zei. Je moet gewoon mensen dood schieten in dat gebiedje. En dan komen die gangsters vanzelf wel. En dat is me gelukt. Goed man Reageren
Mpp Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Jah daar had ik ook problemen mee. Je moet gewoon regelmatig kijken of er gangmembers daar zijn. Als ze er niet zijn kan je ook (2de optie) ze uitdagen en dan rustig wegrennen en dan bij dat stukje (die je niet krijgt ) ze daar in dood schieten. Je moet dan wel van de zelfde kleur vinden. (Dat kan ook in ieder geval ) Groetjes ..Mpp... Bewerkt: 18 maart 2006 door Mpp Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Dit is eigenlijk misschien wel een beetje off topic, maar om nou weer een nieuw topic te openen... ik heb nu maximum respect, heb alle gebieden verovert maar nog niet alle missies gedaan... ik krijg ook steeds + respect te zien zeg maar. is dat normaal? of heb ik toen ik nog met cheats deed dat soms gebruikt? bijvoorbeeld voor halverwege, want op het laatst kreeg ik wel telkens dingen erbij... Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 @ DUthcy: Wat is precies het probleem? Als het om respect+ gaat, is dat heel normaal. Als je politie of leden van andere gangs vermoord, krijg je altijd respect erbij. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 nee kijk. na de los santos missies (had alle gebieden verovert) had ik de hele balk vol respect! maar bij iedere missie erna kwam er telkens +respect te staan. ik vind het niet leuk als dat komt doordat ik toen een keer gecheat hebt, want da doe ik nu niet meer. kan het dus zijn dat toen mijn respect-balk al vol was? of is het zo dat dat helemaal niet kan, aangezein ik nu bij elke missie nog +respect komt te staan... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 nee kijk. na de los santos missies (had alle gebieden verovert) had ik de hele balk vol respect! maar bij iedere missie erna kwam er telkens +respect te staan. ik vind het niet leuk als dat komt doordat ik toen een keer gecheat hebt, want da doe ik nu niet meer. kan het dus zijn dat toen mijn respect-balk al vol was? of is het zo dat dat helemaal niet kan, aangezein ik nu bij elke missie nog +respect komt te staan... Als je alle gebieden hebt veroverd, weet ik haast zeker dat je alle respect hebt verdiend. Want al die gebieden zijn best veel, en je krijgt er een boel respect voor. Tenzij je de cheat voor maximaal respect hebt gebruikt, als je die niet hebt gebruikt, heb je alles gewoon zelf gedaan. aangezein ik nu bij elke missie nog +respect komt te staan... Dat krijg je bij heel veel missies, je werkt steeds voor andere mensen, en je bouwt zo bij iedereen wat respect op. Misschien word het iets duidelijk nu? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 ok, bedankt ik had idd alle gebieden verovert, maar ik kon me nit meer herinneren dat ik die cheat gebruitk hebt... dankje, want het zat me echt dwars dat ik een cheat gebruikt had om iets goeds zeg maar te krijgen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik heb ook allang al die hoods verovert. Ik heb SA al uitgespeeld. Ik was donderdag overnieuw begonnen. Ik ben nu al weer in San Fierro. Maar ik heb het spel niet gesaved op de savefile waar ik SA heb uitgespeeld. Ik heb hem op een nieuwe savefile gesaved. En ik ga waar ik SA heb uitgespeeld nooit deleten. Maar ja dat doet er niet toe. Dankzij al jullie hulp ben ik heel goed geworden in SA. Reageren
Fizzle E Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik krijg ook een ballas hood niet groen, er lopen geen ballaz meer rond nooit meer dit gebied: http://img394.imageshack.us/img394/2357/hood12qm.png Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Ik krijg ook een ballas hood niet groen, er lopen geen ballaz meer rond nooit meer dit gebied:http://img394.imageshack.us/img394/2357/hood12qm.png Dat stukje geeft altijd grote problemen. Bij mij, en iedereen. Deze is heel klein en je zult er héél weinig Ballas-members aantreffen. Je moet proberen heel lang in dat gebied rond te lopen, beetje in auto's kijken. Als je er 1 ziet, schiet je hem dood. Wacht nu op de ziekenwagen en zorg dat hij hem "reapareert", als hij weer heel is schiet je hem weer dood. Zorg dat je dit 3x doet. Als je dat gedaan hebt volgt er een gangwar. Je kunt eventueel ook weg afzetten met wagens. Als je dan 1 Ballas Member aankomt in een auto dan, wacht je op meer wagens met een Ballas-figuurtje erin. Als je dan 3 auto's hebt, schiet je ze dood (= Gangwar). Meestal, maar niet altijd, komen er meer Ballas mensen aan als je 1 Ballas hebt aangevallen. Ze komen voor elkaar op, het is nu alleen nog maar een kwestie van 3 dood schieten. Je kunt ook naar een ander Ballas gebied lopen. Je ramt 1x een Ballas-member voor zijn bek, hij en zijn vrienden zullen jou dan volgen. Loop dan helemaal terug naar het gebied dat je wilt veroveren en schiet ze dood. Nu kan je ook een gangwar veroorzaken. Ik hoop dat het snel lukt, en veel succes! Bewerkt: 20 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ik heb een betere tip. Gewoon allemaal mensen dood schieten. Dan komen die gangsters het gebied checken. Maak er 3 van dood. En je hebt een gang war gestart. Maar je moet natuurlijk wel gewoon in het gebied staan als je mensen en Ballas dood sschiet anders gebeurt er hellemaal niets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.