The Mafia Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik ben bezig met een lay-out voor Games maar nu wel ik in een stuk dat je daar boter kaas en eieren kan spelen kan dit ? Ik heb al wel de code voorboter kaas en eieren. Niels Reageren
ViceAgent Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Mafia, Als je het script al hebt liggen (Ja, dat kan ik afleiden uit je post), dan kan dit toch makkelijk? Ik zie het probleem hier eerlijk gezegd niet van in. Nu is de vraag: Hoe wil je dit doen, nou, hier zijn verschillende manieren voor, de een beter dan de ander, maar het hangt toch af van je eigen voorkeur. Een manier is om ín je layout een iFrame te maken, dit wordt ook wel eens een Inline Frame genoemd en het doet zijn naam eer aan: Het is zegmaar een 'Frame' in je website, of beter uitgelegd: Het is een soort site ín een site. Dit is een handige manier die ik vroeger ook zeer vaak heb gebruikt, hieronder zeg ik wel hoe je hem gebruiken moet: <iFrame name='NaamVanJeiFrame' src='./scriptvanjeboterkaaseneieren.php' width='wijdte' height='hoogte' border='0' frameborder='0'></iFrame> Je dit even aanpassen naar je eigen voorkeuren, dit staat voor een gegarandeerd succes, alleen helaas werkt dit niet in elke browser hetzelfde, kijk maar even! Een andere manier is om het script in je template (Layout) te verwerken. Je hebt dus de code van je layout, en in het vakje waar je het script wil, kun je dit 'Knippen, Plakken', let er wel op dat je waarschijnlijk het een- en ander aan je script moet veranderen wil het werken, dit weet ik niet zeker, dit ligt aan je script! Als dit het niet is, kun je altijd opnieuw hier posten, dit keer met een duidelijkere uitleg, want volgens mij bedoel je dit maar ik weet het niet zeker, in iedergeval; Succes!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.