kadee Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 hallo weet er iemand waar ik van die vrouwen renders vindt net als cartoon ik denk dat het anime renders zijn weet er iemand waar ik er veel van vind Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Je kan hier allemaal soorten renders vinden, je kan er ook wel anime renders vinden. Hier heb je 2: Bewerkt: 12 maart 2006 door Typhoon Reageren
Synchro Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Om precies te zijn Non-Gaming Renders Ik heb er hier een paar zodat je niet te hard moet zoeken . Deze renders heb ik niet gerenderd. + + + + + + -- Reageren
kadee Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 ok je bent heel vriendelijk bedankt gtoetjes kadee Reageren
Backsmash Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 ik heb ook nog een stuk of 200 anime renders liggen. in het mega renderpack (ook ergens in graphic algemeen zitten er ook een paar. op gamerenders.com staat een pack (van mister v geloof ik) met allemaal animes in. ik denk dat ze vanmiddag klaar zijn. hij is nu alle renders aan het inpakken en dan zal ik ze uploaden. Reageren
Yohan Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 ik heb ook nog een stuk of 200 anime renders liggen. in het mega renderpack (ook ergens in graphic algemeen zitten er ook een paar. op gamerenders.com staat een pack (van mister v geloof ik) met allemaal animes in. ik denk dat ze vanmiddag klaar zijn. hij is nu alle renders aan het inpakken en dan zal ik ze uploaden. Komt het Anime render pack nog.. ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 ik heb ook nog een stuk of 200 anime renders liggen. in het mega renderpack (ook ergens in graphic algemeen zitten er ook een paar. op gamerenders.com staat een pack (van mister v geloof ik) met allemaal animes in. ik denk dat ze vanmiddag klaar zijn. hij is nu alle renders aan het inpakken en dan zal ik ze uploaden. Komt het Anime render pack nog.. ? Een directe link naar dat pack: klik Reageren
Backsmash Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) hij is klaar! ergens in graphic algemeen staat een topic. Bewerkt: 22 maart 2006 door Backsmash Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.