Jump to content

[TUT] Hoe instaleer ik een script op mijn mta server?

Recommended Posts

Geplaatst:

Je hoeft niks aan het script aan te passen. Als je het script werekend hebt en het functioneert goed op je server. Kun je een code uitvoeren !setlevel nicknaam level. Die je natuurlijk naar je eigen configuratie in kan stellen. Dit doe je dus niet in mIRC, maar in MTA zelf. :cya:

Vragen stel ze gerust.

Geplaatst:

miss een klein bugje

de admin paneel

die player list die laadt die niet uit zichzelf op

om de player list te zien moet je opnieuw connecten

• 2 maanden later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

ok ff een verbetering: je hebt gezegd dat je op www.mijnip.nl moet kijken voor je ip maar:

daar krijg je je externe IP adres, als je pc in een netwerk zit en je server op een ANDERE pc in HETZELFDE netwerk draait moet je bij de pc met de server: -> start -> run -> cmd -> ipconfig doen en dan dat IP adres gebruiken, want als je dat van www.mijnip.nl doet ga je EIGEN PC -> internet -> PC in netwerk, en dit accepteren veel verbindingen niet. op mijn manier ga je

EIGEN PC -> PC in netwerk (of iets als EIGEN PC -> router -> PC in netwerk).

draait je server op dezelfde PC, kun je beter 127.0.0.1 gebruiken, dit loopt (op de engelse manier) terug naar je eigen pc, oftewijl PC (mta ma) -> PC (mta server).

• 9 maanden later...
Geplaatst:

ik heb nu een beter script gevonden, maar hoe zet ik dat andere script uit??? want die heeft ongeveer dezelfde commands. alleen iets meer

bvb CJansen

• 7 maanden later...
Geplaatst:

Grand^Theft

Echt vet verhaal tut :tu: maar ik heb probleempjes

Vraag 1 je hebt een werkende mta server nodig bij mij is die link dood ik kan niet op die site :duh:

Vraag 2 Een goede script kan ik ook niet downloaden die link is ook dood ik kan daar ook niet op die site :duh::duh:

Vraag 3 ik weet niet hoe ik mta.mrc in de map van mirc krijg Plz help me

Groetjes Grand^Theft :D

Geplaatst:
Grand^Theft

Echt vet verhaal tut :tu: maar ik heb probleempjes

Vraag 1 je hebt een werkende mta server nodig bij mij is die link dood ik kan niet op die site :duh:

Vraag 2 Een goede script kan ik ook niet downloaden die link is ook dood ik kan daar ook niet op die site :duh::duh:

Vraag 3 ik weet niet hoe ik mta.mrc in de map van mirc krijg Plz help me

Groetjes Grand^Theft :D

Even antwoord op Vraag 1 & 2:

Antwoord vraag 1: Link gefixt, doet het nu wel (MTA Server v1.1.1)

Antwoord vraag 2: Link doet het gewoon, maar hier is ie ook te downloaden http://www.mirc.com/get.html

• 2 weken later...
Geplaatst:

ok, buiten het feit dat dit een oude topic is:

het scriptpakketje (.zip) werkt niet, die link is dood..

iemand die het heeft en kan zippen? je mag me om mijn emailadres vragen, ik kan het hosten..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...