maartenh Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 hallo allen. Ik heb een raar probleem, Als ik gta-sa met catalyst 6.3 driver speel zijn de peds heel vaag en knipperen ze de heletijd, dus ik uninstall de driver maar dan start gta helemaal niet meer op, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) Het zou kunnen dat die Catalyst 6.3 Driver na het deïnstalleren alsnog bestandjes heeft achtergelaten in je San Andreas map, waardoor het nog steeds knippert. Dit is wel bij meer Mods, Drivers, Trainers en dergelijke. Dus mijn tip is om San Andreas een keertje opnieuw te installeren, zodat je helemaal met een schone lei kan beginnen. Maak je geen zorgen over eventuele Savegames die je dan kwijt kunt raken, want dat gebeurd niet, de hele San Andreas map (GTA San Andreas User Files) wordt niet weggegooid. Ik weet niet of bij de deïnstallatie wordt gevraagd of je die map wel wilt verwijderen, maar als het gevraagd wordt, moet je dat dus niet doen! Mocht je helemaal met een schone lei willen beginnen, dan moet je die map natuurlijk ook helemaal verwijderen. Je kunt dan wel je Savegame kopieëren naar een veilige plek op je harde schijf, en hem later weer terugetten. De GTA San Andreas User Files vind je als volgt: Harde schijf (C:, of bij sommige D:) ---> Documenten en Settings ---> **Jouw map** ---> Mijn documenten ---> GTA San Andreas User Files. Met **Jouw map** bedoel ik de map die bij iedereen anders heet. Bij mij heet hij bijvoorbeeld zoals ik heet, dus dan heet mijn map "Yordi". Veel succes ermee, en ik hoop dat het lukt! Edit: Je hoeft niet meteen boos te worden, ik probeer gewoon de informatie te geven die je nodig hebt, en als je dan al wat weet daarvan, dan hoef je daar niet op te letten... (Zie post hieronder) Bewerkt: 14 maart 2006 door Froodooo Reageren
maartenh Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 haha, Ja bedankt, Ik zal eens kijken wat ik ga doen want ik heb veel gereplacede txd files en ik zit niet echt te wachten om dat allemaal opnieuwe te doen, maar ik ben niet volledig achterlijk hoor met die savegame enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.