ljuboja Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hoi, ik ben nieuw hier. Ik zit met een probleem. Ik heb de legale versie van SA. Wij hebben 2 computers thuis en SA is op beiden geïnstalleerd. Beide computers zijn qua specs ongeveer hetzelfde. Op de ene PC doet SA het wel (goed!!!), maar op de andere voor geen meter. Ik kan hem wel installeren, opstarten, een "new game" starten, maar als het introductiefilmpje start dan loopt hij heel sloom en met allerlei vage kleuren door het scherm heen. Als ik dan het introfilmpje skip dan zie ik Carl Johnson wel staan maar ik kan niets doen en nog steeds zie ik vage kleuren op mijn scherm. Kan iemand mij aub helpen!!! Mijn specs zijn als volgt: Naam: RADEON 7500 Family Fabrikant: ATI Technologies Inc. Chiptype: RADEON 7500 AGP (0x5157) DAC-Type: Internal DAC (400 MHz) 1024 x 768 (32 bit) (60Hz) Geheugen: 256MB RAM Processor: AMD Athlon XP 2500+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen...alvast bedankt!!! ps (k zal nog even proberen om een screenshot te posten) Reageren
gta3 Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Heb je geen code`s gebruik Of gerommeld in de bestand Ik zal dit doen: unstal hem en dan weer instal(je weet wel wat ik bedoel) werk bij mij alleen ander spel Reageren
ljuboja Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hoi, hij is helemaal schoon, géén codes/cheats gebruikt. Opnieuw installeren helpt niet, het probleem blijft. Virusprogramma uitschakelen heb ik al geprobeerd... Reageren
gta3 Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hoi,hij is helemaal schoon, géén codes/cheats gebruikt. Opnieuw installeren helpt niet, het probleem blijft. Virusprogramma uitschakelen heb ik al geprobeerd... mischien een virus veder zal ik niks weten Reageren
Kraay Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Simpele oplossing: Speel hem op die andere PC . Kan/wil je dat niet. Update je drivers voor je videokaart op www.ati.com Dan ga naar options-->Grapics-->Advanced. En zet daar alles wat lager. Nou zal die waarschijnlijk wat beter spelen. PS: Ook zou je wat meer intern geheugen kunnen kopen, dat zit namelijk aan de minimale specs . Reageren
ljuboja Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 die pc waar het wel op kan is van mijn pa...en die wil liever dat ik hem op mijn eigen pc speel...dus vandaar...bedankt voor de reacties...maar is er echt geen andere oplossing??? Reageren
Crowsoul Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 die pc waar het wel op kan is van mijn pa...en die wil liever dat ik hem op mijn eigen pc speel...dus vandaar...bedankt voor de reacties...maar is er echt geen andere oplossing??? Ik instaleerde hem op een pc van een maat. AMD duron 1700 of zoiets. 256 333 ram Nvidia FX5200 En geloof het of niet maar het is vrij speelbaar. Zelf volledig gemod. welliswaar alles op't laagste maar toch. Nee jij moet hem zeker goed draaien. Dus ja beginnen zoeken he. Directx ok? nie bugged? ATI Catalyst center nie bugged? Hoe doet ie et in een benchmark? Open GL of wa ist da ander nu weer settings juist? etc...., etc... De aanhouder wint altijd. De voldoening is des te groter;) Reageren
Ikkes Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 die pc waar het wel op kan is van mijn pa...en die wil liever dat ik hem op mijn eigen pc speel...dus vandaar...bedankt voor de reacties...maar is er echt geen andere oplossing??? Hoi Ljuboja, Er is misschien wel een manier maar ik weet niet zeker of dit helpt maar het is het proberen waard. Ga naar Mijn Documente/GTA San Andreas Userfiles. En verwijder daar het bestandje: gta_sa.set Start hierna San Andreas op en kijk of het lukt. Als het niet lukt zeg het even. Wat ik me ook afvraag. Heb je dit probleem soms ook bij andere spelletjes? Ikkes Reageren
ljuboja Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hoi Ikkes, heb ik al geprobeerd, maar het heeft niet gewerkt. Call of Duty 2 bijvoorbeeld, het spel doet het heel goed bij mij, alleen bij de filmpjes krijg ik geen beeld. Bij FarCry kan ik het spel goed spelen (lopen schieten etc...), maar het water is zwart of bedekt met allerlei vage kleurencombinaties (die vage kleuren heb ik dus ook bij SA maar bij FarCry kan ik wél gewoon de player besturen). Ljuboja. Reageren
Ikkes Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Als ik je zo hoor denk ik dat het probleem bij je videokaart ligt. Wat je kan doen is je videokaart eens naar de winkel die je gekocht heb terugbrengen/sturen. Deze kijken dan of er een fout zit of niet(als je er naar vraagt). Ikkes Als eerste kan je misschien het beste de nieuwste drivers installeren. Meestal werkt dit ook wel. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hoi Ikkes,heb ik al geprobeerd, maar het heeft niet gewerkt. Call of Duty 2 bijvoorbeeld, het spel doet het heel goed bij mij, alleen bij de filmpjes krijg ik geen beeld. Bij FarCry kan ik het spel goed spelen (lopen schieten etc...), maar het water is zwart of bedekt met allerlei vage kleurencombinaties (die vage kleuren heb ik dus ook bij SA maar bij FarCry kan ik wél gewoon de player besturen). Ljuboja. Vreemde Kleurencombinaties? Misschien heeft iets te maken met je videokaart. Misschien is hij kapot, of moet hij weer 'vernieuwt' worden, zoals Kraay ook al zei update je drivers. Ik ben geen expert op dit gebied, maar dit is het enige wat mij een oplossing lijkt. Reageren
ljuboja Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hoi, bedankt voor de reacties! Ik zal nu inderdaad als eerste gaan updaten. Ik zal posten of het wel/niet is gelukt. Ljuboja. Reageren
ljuboja Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hoi, Hij doet het!!! Applausje voor de mensen die mij hebben geholpen . Na het updaten doet hij het bijna perfect...alleen wil hij nog niet geolied op de gewenste resolutie lopen. Bedankt, Ljuboja. Reageren
Datisalles Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dan moet je ff doen wat kraay zei, in de game zelf de graphics wat lager zetten. Verder: wens ik je veel plezier met het spelen van gta san andreas! Reageren
oorsmeer Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 ik heb zelfde probleem alleen deed hij het eerst wel gewoon.. 's ochtends deed hij het smiddags niet meer :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.