spinechiller Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) hoi, het is me na een paar keer mijn stem hebben laten horen op het forum gelukt om te modden ( zonder fouten ) aleen nu vraag ik mij af, als ik een model heb met 2 uitlaten ( zoals de linerunner ) hoe zorg ik er dan voor dat de stoom uit allebij de pijpen komen, het is geloof ik iets met de material, want de kleur is ook anders, terwijl het de zelfde model is. want bij mijn ( gedownloade ) scooter is bijvoorbeeld de kickstarter model "rear_forks" maar het is wel een ander kleur, en de kleur verander je ook door in carcols.dat de kleur te veranderen. alvast bedankt, Mike van Engelenburg Bewerkt: 13 maart 2006 door spinechiller Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hmmm....Ik heb hier eerlijk gezegd nog nooit wat over gelezen of gezien, maar ik denk dat het haast wel in de Dummies zitten. De dummies plaatsen bij een auto, geeft als gevolg, dat de lichten het doet, dan bijvoorbeeld deuren dichtgaan, en dat je deuren dichtgaan. Het beste is om gewoon goed het Dummie Linken te leren, maar ik kan je vertellen dit is gigantisch moeilijk. Maar het moet hem haast wel in de Dummies zitten. Maar je kan toch beter eerst wat andere Modding Catogorien uit proberen Verder nog veel Suc6 met Modellen Reageren
spinechiller Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 thanks, ik heb wel een beetje lopen klooien met dummies, maar het is idd beswel moeilijk:P zoals nu ben ik van plan om een omafiets (nee niet de fiets van me oma) te gaan namaken :| iemand die me daarbij wilt helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.