Elvis Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hallo, weet iemand hoe je eigen een radiozender met eigen muziek aan maakt? Dit kon ook bij gta3 (bij vicre city heb ik dat nooit geprobeerd). Ik heb namelijk heel veel van die oude gansta-rap nummers en het lijkt me wel lache als ik die tijdens het spelen van de game op heb staan. Reageren
SilverDust Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Je bedoelt denk ik User Tracks. Ga naar je documenten dan naar GTA SA user files dan doe je User tracks dan kopieer je de bestanden naar die map. Start dan GTA op en doe options en dan bij User Track updating ofzo en als hij klaar is kan je de muziek luisteren op User Track met reclames tussendoor.... Gebruik ook eens de zoekfunctie. Er waren denk ik wel meer mensen die dit niet wisten.. SilverDust Reageren
Elvis Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Yo thanks , ik wist niet dat bij mijn documenten nog zo'n gta-map stond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.