Sh Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Zou iemand van deze 2 photo dingen screenshots kunnen maken>? Dat zou ik erg waarderen, thnx Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) Je kunt ze op WiKiGTA vinden. De bovenste kaart is te kort, maar als je op de kaart eronder kijkt kun je erop klikken. Momentje hoor, dan kopieer ik de screens ff (of haal ze van een andere site) Die van WiKiGTA staan er nog niet allemaal op. Er wordt héél hard aangewerkt door... GTA-Sheep! ----- Jou kaart: Rechtsboven bolletje van jou kaart: Links midden jou kaart: Bewerkt: 13 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Sh Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) Je kunt ze op WiKiGTA vinden. De bovenste kaart is te kort, maar als je op de kaart eronder kijkt kun je erop klikken. Momentje hoor, dan kopieer ik de screens ff (of haal ze van een andere site) sorry maar als ik op die dingen klik krijg ik geen sstjes maar dit Grand Theft Auto: San Andreas Photo Opportunity 31-40 (There is currently no text in this page) EDIT: Thnx m8! Bewerkt: 13 maart 2006 door ShøøTer Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 De screens zijn al gemaakt en ze staan er uiterlijk donderdag allemaal op.....ik beloof het. 1 tot en met 30 staan er al, de rest dus z.s.m..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.