S.W.A.T. Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Ik heb weer een vraag ik heb net formula1 05 gekocht in de winkel dus ik ging spelen gelijk career mode gedaan er is geen commentaar van commentators en je teamleider en ook geen vlaggen.Toen ging ik een enkel race doen en daar had je wel commentaar hoe komt dit en waar kan je hem aanzetten en ook alle vlagen deden het niet. Ps:Ik heb hem op de ps2. Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Waarschijnlijk kan je deze dingen in het options menu veranderen. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Ja heb ik gekeken maar het is helemaal engels.Ik begrijp het niet zo goed. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Dit heb ik ook, maar vlaggen zijn er wel je moet naar career gaan dan race options, daar moet je flags/rules op ON zetten. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Dit heb ik ook, maar vlaggen zijn er wel je moet naar career gaan dan race options, daar moet je flags/rules op ON zetten. En commentaar? Reageren
gta3 Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 staat het niet in het (in een nederlands)boekje? En commetaar lijk wel een beetje op het engils word Weet niet hoe je het schrijf p.s anders alle worden die op no/of staan gewoon zetten op yes/on En forlum 1 2race van dit jaar volgen weken sbs6 Reageren
Rullez Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) ik heb er geen last van ? Bewerkt: 11 mei 2006 door zonnet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.