gybrus Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: Maximum 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ja/Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Wie wil er tegen mij battelen?? Ik stuur mijn sig als iemand zig heeft aangemeld. Greets gybrus.
Ferre Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Mssschien wil jij wel tegen mij? Ik lever hem dan morgen in
gybrus Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) Is goed ik zal zometeen een sig posten. Greets Gybrus Nou ik heb mijn keuze gemaakt ik gebruik deze sig. Ben benieuwd wat jij gaat maken. Greets Gybrus Bewerkt: 13 maart 2006 door gybrus
Ferre Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Gybrus: Ferre: Stemmen t/m 16-03-'06 Veel succes gybrus. En kan een mod de titel veranderen?
-Matthijs- Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 ik heb deze: Wat zijn we aan het doen Bongo?, dit is een battle hoor. --- Gybrus: Ik vind je achtergrond eerlijk gezegd niet echt mooi, vooral dat boogje dat net iets feller is, lijkt niet echt. Leuke render, goed neergezet in je sig. Je scanlines vind ik iets te 'fel', heb je ze niet op soft light gezet, zo nee dat lijkt wat mooier. Je tekst vind ik ook niet echt bijzonder, ik had persoonlijk wat anders gekozen. De border, is wel goed, maar ik had hem niet iets donkerder gemaakt. Ferre: Mooie, rustige achtergrond, misschien iets té rustig. Ook jou render vind ik mooi, niks mis mee. Je tekst, vind ik er persoonlijk wel mooi bijpassen, die lijntjes maken het mooi af. Border niks op aan te merken. Misschien is je sig iets te leeg, ik zou dan in vervolg een kleiner formaat kiezen. Stem: Ferre
gybrus Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 boogje???? bedoel je onder in het midden?? dat behoort tot de jas van dat mens. Greets gybrus. 1/0 voor Ferre
SamShine Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Voortaan opletten Bongo ONTOPIC: Gybrus heeft een hele mooie render, maar de achtergrond verpest het. Die van Ferre is niet perfect, maar hij is aardig mooi, en de lens flare past er ook mooi bij. Vote for... Ferre Bewerkt: 14 maart 2006 door Big-Loser
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Vote Ferrre EDIT: Ferre dus Bewerkt: 14 maart 2006 door AmsterdamBoy
gybrus Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 is iedereen tegen mij vorigge battel ook al veloren
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) is iedereen tegen mij vorigge battel ook al veloren Hoe bedoel je? Ik vind die van Ferre gewoon mooier. Jouw scanlines zijn bij sommigen plekken te donker die scanlines. Bewerkt: 14 maart 2006 door AmsterdamBoy
Synchro Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 is iedereen tegen mij vorigge battel ook al veloren Je kan niet alles winnen. Ferre , je render zit boven je border , vind niet mooi . stem : Gybrus
Achille Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 stem: gybrus Ziet er echt veel beter uit Die van Ferre is te eentonig Veel succes beiden
Wazuup Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik stem ook op Gybrus, ik vind die background juist wel vet. Succes, Greetz Wazuup
Recommended Posts