Jump to content

favoriete voertuig

Recommended Posts

Geplaatst:

:puh: Ik zou zelf snelle autos kiezen ,maar ik vin boten,helicopters,RC cars en vliegtuigen ook heel leuk :lol: :puh::D B) :rolleyes: :)

:ph34r:

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• *MARCO*

3

• Dri3s

3

• Tha CheatMaster

2

• X-Qyeh

2

Geplaatst:

ik houd van groot, doe mij maar een

trashmaster, bus of coach.... als ik iets anders zou mogen kiezen nog een trein maar rockstar heeft wel heel erg dom gedaan met hun treinrails, ik wil niet zo negatief zijn maar ik mis een hoop zoals emplacementen, niet zulke scherpe bochten en niet zulke scherpe wissels. Er mag ook wel wat meer spoor komen van mij hoor :D

maar ja.... jullie maakt dit misschien niet uit maar mijn hobby is treinen ... verzamel ook modeltreintjes enzo :)

Geplaatst: (bewerkt)
ik houd van groot, doe mij maar een

trashmaster, bus of coach.... als ik iets anders zou mogen kiezen nog een trein maar rockstar heeft wel heel erg dom gedaan met hun treinrails, ik wil niet zo negatief zijn maar ik mis een hoop zoals emplacementen, niet zulke scherpe bochten en niet zulke scherpe wissels. Er mag ook wel wat meer spoor komen van mij hoor  :D

maar ja.... jullie maakt dit misschien niet uit maar mijn hobby is treinen ... verzamel ook modeltreintjes enzo  :)

Als je de laatste missie uit hebt gespeelt,kan je wel met een trein rijden als missie.

Je kan dan wel met een trein maar als je het aan mij vraagt geef mij maar effe een helicopertertje als je snel ergens wilt zijn.

En landen?Tja,gewoon ik spring eruit met een parachute. B)

Auto's zijn ook erg fun,mijn keuze valt eigelijk wel op auto's

Helicopters zijn gewoon te simpel.

Bewerkt: door *****MARCO*****
Geplaatst: (bewerkt)
Waar is die goede oude fiets? Ik stem dus niet!

Het gaat hier over vehicle niet over een voertuig.Is een fiets een vehicle?nee. ;)

Bewerkt: door *****MARCO*****
Geplaatst:

Ik heb motor gestemd, stuurt het best.

@******MARCO*******

Als je hem in je garage zet staat (en hij si vol) er wel: You cannot place anymore vehicles in your garage.

Geplaatst:

ik kies voor de auto's altijd al het sterkste punt van R* geweest en weer heeft de nieuwe Gta veel variatie :)

Geplaatst:

Ik kies voor de auto rockstar games is daar altijd erg sterk in en nu in SA zijn die wagens nog veel mooier dan VC :rolleyes:

Geplaatst:

FCR-900 motor of de Intruder auto (snelste @ 240)

Als ik moet gaan voor mooi, dan is het ook de FCR-900 motor, en de ZR350 auto.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...