X-Qyeh Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Een Hydra zint me ook wel ,nu ik de besturing ken B) Maar snelle auto's zijn natuurlijk ook heel cool vooral de Banshee die gaat lkkr snel net als de Cheetah :lookaround: En van de boten is de Jetmax nutuurlijk het leukst :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 motoren blijven het makkelijst :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 snelle auto's maar moters zijn ook wel chill B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 snelle auto's maar moters zijn ook wel chill B) de kart voor door de stad lekker handig :lol: :lol: :lol: en de hotring racer voor op de snelweg enzo :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik vind de slamvan de beste auto. Vooral als hij getuned is. 100STE BERICHT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 de quad is ook nog lekker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb gestemt op motor maar als ik van alle ver voer middelen mocht kiezen dee ik toch de fiets :0 goed voor je conditie en voor lange afstanden hydra. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Lees het nieuwe poll beleid. Morgen plaats ik een poll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the master gamer Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 geef mij ook maar een een motor, het liefst een NRG 500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 Kijk even naar de datum van het bericht van Exabyte, toen hij dit heeft gepost, was al een tijdje geleden... Let daar volgende keer een beetje op okey? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 In dit topic kunnen jullie gewoon verder gaan. The Master Gamer heeft waarschijnlijk mijn post hier gezien. Klik. @Nasty-Toilet-Man: Niks aan de hand dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 De quad is echt gaaf maar gaat snel kapot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 Doe mij maar een hotring racer een FCR 900 en ook nog wel een monster truck :'D o ja Country wagens mogen er van mij wezen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 ik ook vind de motors het gemakkelijkst, kan je makkelijker door kleine openingen rijden, bots je ook minder de cheetah is ook wel chill Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 Moters! Vooral de NRG-500! Voor de rest ook snelle auto's zoals de Bullet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.