Krid Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik vind snelle auto's zoals de bullet en de cheetah wel wel, maar sommige motors, met name de nrg 500 zijn nog fijner. :'D Reageren
Le MrG Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Helicopters zijn wel lache vooral met Noobmode en dan ff NOS maruh kun je die RC auto's dan besturen Reageren
Pitbull Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 op de eerste plaats een liegtuig, tweede plaats een motor Reageren
need my speed Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Een Liegtuig? Die liegt zeker heel vaak. :'D De Hunter en de Seasparrow gaan er altijd wel in of een tank, en voor snel vervoer over wegen de Cheetah, Banshee of Infernus. :'D Of de Rancher voor in de woestijn, heerlijk, ook ben ik favoriet van de hydra en Stuntplane, en heb ik jullie al over alle andere snelle auto's verteld? Nee? Nou, luister even dan... 5 uur later... Zo, dat was het wel denk ik, de fiets is trouwens ook wel leuk en de PCJ 600 blijft de beste motor, samen met de Sanchez, ook vind ik de...wel erg goed en vooral de...is super.... Bewerkt: 15 september 2005 door need my speed Reageren
kortman_8 Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Doe maar maar een mooie FCR-900 Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Mijn keuze is groot en snel en iets chill met groot bedoel ik: Monster truck en dunebeat met snel: hotring racer, banshee, bullet, tourismo en met chill: gewoon lowriders of cabrio's Reageren
sweet_johnson Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 de greenwood voor mij Reageren
Stefan Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ik stem op vliegtuigen maar cross auto's zoals Bandito, monster en BF injection vind ik ook echt ruige auto's snelle auto's vind ik ook leuk. Tourismo Reageren
Barcelona Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ik kies voor snelle autos' ik vind sultan en flash de leukste autos' vliegtuigen zoals de shamal en de hydra zijn ook wel leuk en motoren ook wel. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ik vind alle sportwagens of snelle wagens goed dus heb ik gestemd op "snelle autos" greetz jon-asses Reageren
Talietje Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) wat is jouw faforiete voertuig? plaats het hier en schrijf erbij waarom! (je mag er ook een afbeelding bij plaatsen!) FBI Rancher ik vind dit voertuig tof omdat het een sirene heeft (ik vind politiesvoertuigen ook wel tof, maar dit vind ik toch het tofste voertuig) Bewerkt: 13 maart 2006 door tallex Reageren
ikt Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Moet dit niet in SA general?????????????????????????? Mijn gemodde bmw Reageren
Talietje Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) ow! verkeerd >>> Door .Levi.: Moved to Gta general en samengevoegd met een zelfde maar een oudere topic. In het vervolg de zoekfunctie gebruiken, hier zijn talloze topics van.<<< Bewerkt: 13 maart 2006 door .Levi. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Mijn favoriet is de helikopter. En er stond in de titel faforiete. Maar dat schrijf je zo favoriete. Moest ik even zeggen. Reageren
RogierS. Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 vliegtuigen, en dan vooral om ermee te stunten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.