Bart f1 Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 alle planes behalve stunt plane ( die stuurt te stom ) en veel recreatie en die zooi ( Journey, Camper, Towtruck en al die zooi Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik vind de gtunde auto's pas echt gaaf.. -Nitro -Mooie kleuren Enz.. Echt gaaf Reageren
WoOki Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Voor mij : - Banshee - Admiral (auto als ik advocaat speel) - infernus (als ik een snelle wagen nodig heb) Reageren
Scooter Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Voor mij : - Banshee - Admiral (auto als ik advocaat speel) - infernus (als ik een snelle wagen nodig heb) eyz, hah hoe wil je advocaat spelen? tuxedo aan, iemand dood maken, en jezelf verdedigen tegen de rechtbank? grtz, Cesar SA Reageren
kristof01 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 de motor! geen PJ's die vind ik vervelend omdat die zeer moeilijk op één wiel kunnen rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.