Follow Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Als ik op een site surf, zegt hij ineens dat er een error is opgetreden, dit heb ik bij sommige site's en als ik het gewoon aan de kant doe, gebeurt er niks Reageren
ViceAgent Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Follow! Ten eerste denk ik dat dit probleem niet aan jou ligt, maar aan de website die je bezoeken wilt. Misschien had je iets duidelijker kunnen zijn over wát voor error je dan krijgt? Het is algemeen bekend dat er redelijk veel Javascripts niet, of niet goed, werken met Internet Explorer, dat kan zeker een van de redenen zijn. Ik adviseer je daarom Firefox, als je deze al hebt lees dan even verder. Het zou ook kunnen zijn dat er wordt geprobeerd een virus of spyware je computer binnen te smokkelen, werd er je toevallig gevraagd om een zogenaamde 'ActiveX Component' te installeren? Dit moet je nooit doen ténzij je weet waar deze voor wordt gebruikt, en de site waarop je surft volledig vertrouwd, laat je computer niet verpesten doordat je nieuwschierig was! Als dit geen van bijde het geval is, kijk dan even of het bij alle sites is, of bij alleen één, of een bepaalde groep sites. Indien het hier een bepaalde groep sites is, kun je kijken wat ze gemeen hebben en zo de fout opzoeken! Als het er één is kun je even bekijken of je de webmaster kan bereiken (postmaster@website.com). Wat ik ook weet is dat er een site is, die voor de 'grap' je FireFox/Internet Explorer laat crashen. Ik weet de link niet meer dus kan je daar niet mee helpen. Gewoon aan de kant doen is nooit slim, want ten eerste kun je dan vaak nog steeds niets met je internet explorer en ten tweede weet je nooit wat er gebeurd als je op 'Ok' of iets dergelijks klikt, want vaak wordt dan het probleem verholpen. Mocht dit geen van alle het probleem zijn dan moet je even hier posten, met een wat nadere uitleg van je error! ViceAgent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.