Jump to content

Oneindig Kogels!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe krijg ik oneindig kogels..

Daar staat er geen nummers op maar ook niks..

Kan iemand me helpen..

Ik zag net in de SA Quiz Dat je de Spel 100% moest uitspelen..

Maar in stuckgamer zag ik dat die mannetje nog niet had uitgespeelt

en hij had nog oneindig kogels..

Wie kan me Helpen!!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat hij een trainer heeft gebruikt.

Kijk hier heb je een trainer, knal ze!

! F8 Toggle Infinite Ammo !
Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Ik denk dat hij een trainer heeft gebruikt.

Kijk hier heb je een trainer, knal ze!

! F8 Toggle Infinite Ammo !

Ik heb hem op PS2

Geplaatst:

Die Cheat Weet ik wel: L1, R1, Square, R1, Left, R2, R1, Left, Square, Down, L1, L1

Maar hoe word het dan zonder cijfers..

Jullie kunnen van stuckgamer zien..

Geplaatst:

Op dat filmpje heeft hij geen oneindig veel kogels hoor.

Vanaf 10000 kogels, wordt het aantal kogels van een wapen gewoon niet meer weergegeven. ;)

Geplaatst:

Je hebt een glitch (zelf) gevonden die je oneindig kogels bezorgt, je gaat naar de ammunation en koopt net zo lang kogels tot de vent achter de kassa zegt dat je broekzakken vol zijn o.i.d. Dan koop je een SMG(mp5) nu zijn de gatallen verdwenen maar heb je nog niet oneindig kogels, zodra je de SMG gekocht heb ga je meteen naar de shootingchallange, als je in de marker staat en het beeld wordt zwart omdat de challange gaat beginnen klik je op enter(op playstation waarschijnlijk de knop waarmee je een auto jat) nu cancel je de challange en heb je oneindig kogels :Y

P.S. dit werkt ook voor de AK47/M4

P.S. (2) Dit kost wat geld, dit kun je als je niet genoeg hebt het makkelijkst met paardenraces verdienen

P.S. (3) @ hierboven, dat niemand dat wist ^_^

Geplaatst:

Dat is een handige glitch! ;)

Maar als je gewoon net zoveel kogels koopt dat het over de 10000 gaat, gaat de teller van het aantal kogels dus weg. Maar helaas is het dan niet zo dat je oneindig veel kogels hebt, want als je een tijdje schiet verschijnt de teller gewoon weer en gaan je kogels weer langzamerhand op.

Je kan dus dit voorkomen d.m.v. cheats en trainers of de glitch die hierboven beschreven staat, maar helaas kan je in de game volgens mij niet een beloning krijgen ofzo dat je dus oneindig veel kogels hebt. ;)

Geplaatst:

Maar als je gewoon net zoveel kogels koopt dat het over de 10000 gaat, gaat de teller van het aantal kogels dus weg. Maar helaas is het dan niet zo dat je oneindig veel kogels hebt, want als je een tijdje schiet verschijnt de teller gewoon weer en gaan je kogels weer langzamerhand op.

Je kan dus dit voorkomen d.m.v. cheats en trainers of de glitch die hierboven beschreven staat, maar helaas kan je in de game volgens mij niet een beloning krijgen ofzo dat je dus oneindig veel kogels hebt. ;)

Nouja, echt veel heb je er niet aan. Het is gewoon een soort van glitch omdat de teller niet verder kan 10000 kogels. Boven de 10000 gaat de teller weg..

En als je het spel hebt uitgespeeld krijg je dus als beloning oneindige kogels.. Die tellers slaan op dat moment helemaal nergens meer op. De ene keer heb je 300 en de andere keer heb je 1500 kogels..

Maar goed, zonder cheats krijg je dus na de 100% oneindige kogels, daarvoor zal je het met cheats moeten doen. Bovendien, dat je het aantal kogels in beeld heb staan in toch geen probleem. Het is zelfs handig, vind ik....

Geplaatst:

...Om aan toe te voegen:als je cheatloos wil gamen,maar je bent nog maar net begonnen,zoek dan rond heel de map achter verborgen wapens bv achter beneden het mainson van madd dogg is een 24/7 en helemaal achter het gebouw vind je AK-47....seek them!

Geplaatst:

Oh vreemd ik heb GTA: SA wel tot de 100% uitgespeeld maar het is me niet opgevallen... Nou ja, echt heel belangrijk vind ik het nou ook weer niet, ik koop anders gewoon wel weer nieuwe kogels als ik niet meer genoeg kogels heb, of zoek gewoon wapens op (wat gtagangster dus ook zei).

Ik moet trouwens ook nog zeggen dat ik ook weleens een glitch heb meegemaakt met wapens, ik had een Tec-9, maar wilde een andere wapen van die zelfde type, dus kocht ik een Micro-MP5, en toen had ik op de één of andere manier opeens eeuwig kogels bij die nieuwe Micro-MP5, zonder codes e.d.

Later probeerde ik dat trucje dus weer met de Micro-MP5, en toen werkte dat niet meer. (Jammer genoeg.)

Wie weet zijn er nog wel meer van dat soort glitches, ik weet het niet, maar in ieder geval kunnen oneindig kogels nooit kwaad! ;)

Geplaatst:

Nog even een toevoeging op die glitch :

je hoeft echt niet veel geld uittegeven!! Als je

het wapen één keer koopt is al voldoende. En voor de

shotgun heb je een sawn - off shotgun nodig. Die

verdwijnt niet na de shooting range. daarna kun je hem

omwisselen voor een gewone shotgun.

Geplaatst:

Als je goed gelezen had -mischien leg ik het niet goed uit mijn excuus dan- merk je dat iik zeg dat niet de getallen gewoon verdwijnen maar dat je het echt oneindig hebt, dus niet na zo veel kogels weer onder de 10000 komen maar echt oneindig

P.S. het is het best als je de glitch in mijn eerdere post een paar keer doet (het shooting range gedeelte)

Mvg, Moonbeam

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...