~> GizmO <~ Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Hey mensen. Op een andere site had ik gezien dat ze elke week (geloof ik) een model challenge hadden. Ik vond het een erg leuk idee dus ik dacht miss kan het ook op het gta forum Als er genoeg intresse is iig. Over het algemeen is het het zelfde als het model van de maand topic. Alleen in deze challenge maak je niet een model naarkeuze maar een model na aanleiding met het onderwerp. Als het onderwerp bijv. een keukengereedschap is dan kan je een magnetron maken of een koffie zet apperaat of een lepel bijv. Maarja ik weet niet of hier genoeg bellangstelling voor is. Miss dat wij het om de 2 weken kunnen doen. Eerste week maken. Tweede week stemmen. Ik wil even jullie meningen er over. Ik hoop dat als er genoeg belangstelling voor is dat er al nieuwe moderators zijn ivm het sluiten van topics en het verwijderen van posts in topics waar het niet mag. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Misschien dat we het beter om de 3 weken kunnen doen, 2 weken maken en 1 week stemmen. Waarom? Omdat wij simpelweg geen professionals zijn en ook nog iets hebben dat ze school noemen (jamer genoeg ). Maar mij lijkt het wel een goed idee als er genoeg belangstelling is. Het model van de maand loopt ook niet zo heel erg lekker omdat er niet genoeg belangstelling is. Reageren
Blastov Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik vind dit een heel goed idee, Om de 2 weken is wel goed denk ik Dan hebben we 1 week maaktijd en 1 week stemtijd Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Voor lijkt me leuk Bewerkt: 14 maart 2006 door kaaspizza Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Dus i.p.v dat we er gwn wat op los modelen met een onder werp?Dan kan je toch beter gwn het model van de maand topic aanpassen zo gezegd... Dat kunnen we dan maar beter niet doen, want voor de mensen die er wel gewoon op los willen modellen blijft er dan niks meer over. Ik vind dit wel een goed idee, maar we moeten er nog even wachten met het uitvoeren tot er weer moderators zijn in de modding sectie . Voor lijkt me leuk OMG, je langste bericht ooit KaasPizza. Een van mij . Bewerkt: 14 maart 2006 door Jorge_F Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Mooi dat er zoveel belangstelling voor is. Reageren
T_N_T Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 goed id! ga ik zeker aan mee doen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik stem ook voor, je moet gewoon een Scene modellen, en dan in een bepaalde catogorie, en dan kijken wie het best is daarin. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ja idd, Bijv. als ik dan zeg het onderwerp is PC's, dan mag je alles modelen in de vorm van PC's Wat er mee te maken heeft. Bijv een monitor, een PC zelf, een Speaker, een toetsenbord, een muis, een webcam noem maar op. Het lijkt me erg leuk om te beginnen. Mooi dat jullie zoveel instresse hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.