Argon Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik werk mee aan een oppencource cms, (net een zoals e107) dit project kan je vinden op deze site. Nu is mijn vraag naar jullie wat jullie sterke punten vinden die een cms moet hebben en dingen waar je je gewoon dood aan ergert bij een cms. Reageren
The Mafia Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Is dat Project al klaar ? Reageren
Argon Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Nee, daarom dat ik jullie vraag of jullie dingen kunnen geven die jullie heel belangrijk vinden dat een goede cms nodig heeft. Zoals bv. een forum. Reageren
Samurai Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Nieuws posten+ reacties daarop kunnen geven... Reviews ofzo posten+reacties. Ook downloads met reacties. Upload functie voor members. Klein forum binnenin zou handig zijn. Duidelijke ACP! Veel opties in ACP en bij profiel e.d. Dit zou ik zeker willen... Reageren
Argon Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Nieuws posten+ reacties daarop kunnen geven... Reviews ofzo posten+reacties. Ook downloads met reacties. Upload functie voor members. Klein forum binnenin zou handig zijn. Duidelijke ACP! Veel opties in ACP en bij profiel e.d. Dit zou ik zeker willen... Lol dat zijn de meest standaard dingen die er natuurlijk zeker inkomen. Reageren
Samurai Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Lol dat zijn de meest standaard dingen die er natuurlijk zeker inkomen. Iid, wel best logisch... Reageren
Ewoud Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Een comment op een nieuws bericht kunnen editen Reageren
Samurai Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Een comment op een nieuws bericht kunnen editen Zelf kunnen edditen of een admin? (of allebei ) Reageren
Ewoud Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Een comment op een nieuws bericht kunnen editen Zelf kunnen edditen of een admin? (of allebei ) Allebij natuurlijk sjaak Reageren
Jarno Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Nu is mijn vraag naar jullie wat jullie sterke punten vinden die een cms moet hebben en dingen waar je je gewoon dood aan ergert bij een cms. Als je een poll bijvoorbeeld in de CMS doet. Doe dan ook dat je kan kiezen of je uit of aan wilt. Zodat je niet bij sommige andere CMS's het niet uit het script moet halen. Verder een goed administratie paneel. Met duidelijke uitleg etc. En natuurlijk skin support (TPL bestanden?) Reageren
Argon Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ja we werken met tpl bestanden. Het was oorspronkelijk de bedoeling meerdere portals met 1 script te kunnen hebben maar dat stellen we nog even uit. Reageren
ironmode Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) .jpg[/img] Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
Argon Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Kan je even proberen je vraag duidelijker te stellen? Als je bedoelt een screenshot van het administration geheel, dit zou ik niet kunnen omdat het public relation team dit moet goed vinden en we nog niks hebben buiten een stuk van de "core". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.