Goliat Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Thema: Anime Soort: Signature Size: 150 x 400 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Zo snel mogelijk inleveren als dat kan. Ik lever 'm na de jouwe in Bewerkt: 15 maart 2006 door Goliat
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Startrek wat is dat? Progamma? Misschien kan ik wel EDIT: Ik zie het al laat maar. Zal moeilijk zijn voor mij. Iemand anders kan. Bewerkt: 14 maart 2006 door AmsterdamBoy
Goliat Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Blijbaar zijn er hier geen startrek fans Dus ik heb het onderwerp maar veranderd in Anime. Bewerkt: 15 maart 2006 door Goliat
Dogwatch Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik stem op synchro Die van hem zie je beter en het lijkt of die er uit komt hij is wat levendiger die van goliat vind ik wat te donker en de achtergrond is wat minder, maar wel mooie lettertyp Verders mooie sigs Stem: Synchro
Thabit Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Synchro Jullie weten wel dat ik niet van Anime houd, maar toch stem ik hier maar Die van Synchro ziet er een stukkie beter uit.
Dago58x Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Synchro:Echt mooie screen.. Goliat:Een beetje donker EN die gast ziet er niet zo goed uit maar de lettertype wel vet Mijn Stem gaat naar Synchro
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Stem Goliat Ze zijn allebei niet echt mooi maar die van Synchro is gewoon te wit..... dan bedoel veelste
Goliat Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Stand: 3-1 voor Synchro Tja...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Mijn stem gaat naar Goliat. Ik vind de render van Synchro veelste fel. @Goliat, als je je render gaat resizen, hou dan wel Shift ingedrukt. Veel succes nog met de battle.
Goliat Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Goliat.Ik vind de render van Synchro veelste fel. @Goliat, als je je render gaat resizen, hou dan wel Shift ingedrukt. Veel succes nog met de battle. Ok bedankt ik zal er de volgende keer op letten 2-3 voor Synchro. Ojaa ik ben het in het begin vergeten dus ik doe het nu maar: Synchro veel succes met deze battle. Bewerkt: 15 maart 2006 door Goliat
Dizzee Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Stem GoliatZe zijn allebei niet echt mooi maar die van Synchro is gewoon te wit..... dan bedoel veelste En ik vind die van Goliat veel te rood. Mijn stem gaat dus overduidelijk naar Synchro. Er zitten mooiere effecten in de achtergrond, en dat dromerige effect is zeer mooi. Goliat, probeer volgende keer een groter formaat te nemen voor je sig, en je render is een beetje ingedeukt. Synchro is toch nog wat te hoog gegrepen voor jou.
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Stem Goliat Ze zijn allebei niet echt mooi maar die van Synchro is gewoon te wit..... dan bedoel veelste En ik vind die van Goliat veel te rood. Mijn stem gaat dus overduidelijk naar Synchro. Er zitten mooiere effecten in de achtergrond, en dat dromerige effect is zeer mooi. Goliat, probeer volgende keer een groter formaat te nemen voor je sig, en je render is een beetje ingedeukt. Synchro is toch nog wat te hoog gegrepen voor jou. Ja daarom zeg ik ook allebei niet echt mooi Maar die van Synchro is nog lelijker dan Goliat (Niet echt lelijk maar te donkerder/lichter)
Goliat Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Stand: 4-2 Ik had me eigenlijk voorgenomen om dit topic niet te bumpen en gewoon deze battle maar te laten lopen zonder er naar om te kijken. Maar er is nog maar 1 dag te gaan en er hebben nog maar weinig mensen gestemd
Recommended Posts