vinno1234 Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 is er een auto waar meer dan 3 mederijers in kunnen kunnen al mijn gangs er in.en is er een wachtwoord dat je meer gangs dan 7 kan hebben Reageren
RogierS. Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Nee daar zijn geen cheats voor. Misschien wel een mod? Maar dat weet ik niet. Je kan met twee voertuigen meer dan drie homies meenemen. Met één van de bussen, of met de AT-400, dat is dat grote vliegtuig in de hangar in Las Venturas. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Nee daar zijn geen cheats voor. Misschien wel een mod? Maar dat weet ik niet. Je kan met twee voertuigen meer dan drie homies meenemen. Met één van de bussen, of met de AT-400, dat is dat grote vliegtuig in de hangar in Las Venturas. In een bus kunnen er volgens mij -helaas- maar 3 en in een AT400 helemaal niemand, correct me if i'm wrong maar dat dacht ik Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) In een bus kunnen er volgens mij -helaas- maar 3 en in een AT400 helemaal niemand, correct me if i'm wrong maar dat dacht ik Dan moet ik je correcten Moonbeam. Je kunt in de bus 7 mensen vervoeren. Je kunt zelf als chauffeur rijden en 7 personen vervoeren. Bewerkt: 14 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 OK, Doen ze dan ook allemaal drive by's uit de bus? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Nee, dat (helaas) niet. Maar het is wel makkelijk om grote gangs gewoon te vervoeren. Je kunt dit doen met de Bus en de Coach. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 OK, Dankjewel, ik geloof dat ik dat hier ergens gelezen had, dat je dan geen drive by's kon laten doen, en dat ik met dat in mijn achterhoofd mijn eerste bericht hier typte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.