Jump to content

copirights op plaatjes

Recommended Posts

Geplaatst:

ff een vraag.

je mag van plaatjes de url niet afhalen. als ik wat plaatjes render staat daar bijvoorbeeld: wallpaper from gamewallpapers.com

als ik die gerenderd heb staat er alleen nog maar paper from gamepers.com

is dit dan ook schenden van de copyright of...

Geplaatst:

Je kan het nog altijd removen... Gamerenders rendert ook veel van Gamewallpapers, en heeft er geen problemen mee gehad, dus lijkt het me wel dat renderen is toegestaan.

Geplaatst:

Afbeeldingen renderen waar een URL op staat mag je altijd renderen. Het verstandigste is om even bij de Algemene Voorwaarden/Policy van de desbetreffende website te bekijken (als de website die heeft). Als daar in staat dat je geen afbeeldingen mag wijzigen mag het niet. Als er niets over in staat kan je het gewoon renderen.

Dit vind ik altijd een moeilijk onderwerp. Afbeeldingen kan je niet 'copyrighten', er is altijd iemand die het bewerkt of er voor zorgt dat je niet meer kan zien dat het door jou is gemaakt. Ik zou de URL die op het plaatje staat, gewoon wegwerken, zodat je die niet meer ziet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...