Volvo-Friesland Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Hallo medeforummers, Weet een van jullie de auto 'Patriot' te vinden? I.v.m. exportlijst. Gelieve een kaart met punten plaatsen dus. M.v.g., Volvo FRL Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) >>hier<< op WiKiGTA vind je allemaal informatie over Importeren en exporteren. De blauwe naam van de auto betekend dat je erop kunt klikken. Zo weet je in ieder geval al een beetje hoe de auto eruit ziet. Foto Patriot. De informatie op WiKiGTA, waar de Patriot staat: Waar geparkeerd? Easter Basin Naval Base, San Fierro bij het vliegdekschip, je krijgt wel 5 sterren daar. Easter Basin Chemical, San Fierro op de parking. Restricted Area, The Desert naar het oosten toe. Er staat een Cargobob en Barracks naast. Ook hier krijg je een 5 sterren wanted level. Ik zal even een kaartje maken Bewerkt: 14 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
GTAbart Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Hey ik plaats ff geen kaart maar als je nog andere auto's niet kan vinden ga gewoon even naar www.google.nl en zoek daar op: GTA San Andreas + kaart (of map) als je een paar pagina's verder kijkt dan zul je vanzefl een paar mapjes vinden met ALLE auto's die over de heel SA verspreid zijn Reageren
SilverDust Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Hey ik plaats ff geen kaart maar als je nog andere auto's niet kan vindenga gewoon even naar www.google.nl en zoek daar op: GTA San Andreas + kaart (of map) als je een paar pagina's verder kijkt dan zul je vanzefl een paar mapjes vinden met ALLE auto's die over de heel SA verspreid zijn Misschien kende je deze site niet: www.gtagames.nl daar staat alle info over alle Gta's SilverDust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.