Jump to content

Hilary Duff komt naar Nederland

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik ben nu bijna 3 jaar fan van Hilary Duff, ik heb haar nog nooit in het echt gezien of naar een optreden van haar geweest omdat ze nooit naar België komt en ik woon in België, nu is het dat Hilary naar Nederland komt !!!

Hilary Duff komt naar Nederland op 30 april om 20.00u in het Heineken Music Hall als ik dat las op die site, was ik echt mega gelukkig en ik wil daar naar toe want ik wacht nu al zolang dat ze 1 keer naar België komt, maar dat zal niet gebeuren ! Maar nu dat ze naar Nederland komt wil ik echt gaan en ik ga er alles aan doen om er naar toe te gaan !!!

Ga eens naar Google en typ in 'Heineken Music Hall' en dan zal de site er wel ergens tussenstaan.

De tickets kosten €32.

Maar nu zijn der 2 keuzens, ik kan kiezen tussen :

- Best beschikbaar

- 1ste rang(+Excl. Servicekosten)

Nu heb ik een vraag :

Wat is het verschil tussen die 2, want ik zou zo dicht mogelijk bij het podium willen staan

Grtz iLoveGta -xxx- * thx * thx * thx * thx * thx *

ps.: kan ik ook backstage gaan en haar zien ???

want moest ik dat kunnen zou dat megaaaa

zijn

Geplaatst:

Beste beschikbaar is de beste ''normale'' beschikbare kaart, die dus nog niet verkocht is.

De 1e rang kaarten zijn kaarte waarmee je op de eerste rij zit, waarmee je dus het dichste bij zit (en haar het beste kan zine :puh: ).

Veel plezier met het concert!

Geplaatst:

oooooooooooooooooo ik ben zo blij ik ben zo blij ik wil kaarten kopen van de eerste rang hoor dan aaaaaahhhhhhhhhhhh ik ben nu al bijna 3 jaar fan van haar vanaf mijn 10 jaar dus :puh::Y

Geplaatst:

Euh.....zou je niet eens gaan opschieten dan met die kaartjes? Mijn dochter gaat ook met een paar vriendinnen, maar die hebben de kaarten al 2 weken in huis inmiddels. En helemaal uitverkocht zal het misschien nog niet zijn, maar erg lang zal dat niet meer duren vrees ik......

Geplaatst:

ja maar ik woon in belgië en wete niet hoe ik daar moet geraken??

mss kan mijn vader mij en mijn vriendin mij voeren ?? als hij dat wil doen . . .

Geplaatst:

Tsja.....je zal er op de dag van het concert (Heineken Music-hal Amsterdamboy trouwens) toch ook naar toe moeten natuurlijk. De kaarten kan je overigens bestellen op www.ticketservice.nl maar of dat ook voor belgen kan, geen idee. Heb je geen familie of vrienden in Nederland die dat kunnen regelen voor je? Er staat op dit site ook ergens een lijst met 150 grote postkantoren in Nederland waar je ze kan kopen. Misschien zit er eentje vlakbij de grens (Roosendaal of Tilburg ofzo).......

Geplaatst: (bewerkt)
met kaartne kopen heb ik geen problemen maar met het vervoer :s

Tjoek Tjoek.

Brussel Zuid/Midi - Amsterdam Centraal Station

Tjoek Tjoek

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

daar heb ik al aan ged8 en gevraagd aan mijn ouders maar ik en mijn vriendin mogen niet alleen met de trein naar nederland maarja dat is wel ver zeh :s spijtig

gaat da niet met een belbus ofzow??

Geplaatst:
:D Een belbus. Wel leuk bedacht. Volgens mij reed de laatste belbus de amsterdamse stadgrens over in 1634. Nee, je zult met de trein moeten ofwel je vader lief moeten aankijken je even te brengen. Er zitten daar wel wat cafés en restaurants in de buurt waar hij dan op je kan wachten om je weer mee te nemen daarna. Ik zie zo snel even geen andere opties.....
Geplaatst: (bewerkt)

Heey,

ik heb nog 2 vraagjes :

-zijn er veel winkels in de buurt van Amesterdam?

(want als mijn ouders meegaan, kunnen zij wat

gaan winkelen en ik en mijn vriendin naar het

condert )

-Hoelang duurt het concert ongeveer ? (want het

is op een zondag en maandag moeten mijn

ouders gaan werken en ik en mijn vriendin

moete naar school )

thx , grtz IloveGta -XxXxX-

Bewerkt: door iLoveGta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...