VforV Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Hallo, ik ga misschien een nieuwe PC kopen, er zit ook een grafische kaart op van 128MB ofzo (vraag geen merknamen, mijn geheugen is van korte termijn). Nu, op de achterkant van het doosje van SA staat: Videocard: GeForce 3 of beter. Moet dat echt een GeForce kaart zijn? Of is een andere grafische kaart met die minimumeisen ook goed? Reageren
Arjen Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 GeForce 3 kan je vergelijken met een ATI 9200 (zoiets toch, computerkenners?). Eigenlijk is GeForce 3 niet meer van deze tijd en zou ik een beter kopen. Voor €100 heb je een prima videokaart. Reageren
roeiertje Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 bij somige spellen als je een beetje verder leest heb je ook de andere kaarten.zoals die van ati. maar ze gaan er van uit dat je een geforce kaart hebt.(die van ati werken evengoed). je kan ook als je een spel hebt vragen aan de verkoper(=winkel) of het met die ati(of andere)kaart werkt greetz roeiertje Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 GeForce 3 kan je vergelijken met een ATI 9200 (zoiets toch, computerkenners?).Eigenlijk is GeForce 3 niet meer van deze tijd en zou ik een beter kopen. Voor €100 heb je een prima videokaart. GeForce 5-7 is toch deze moment? ATI weet ik niks van. Reageren
Marius Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 bij somige spellen als je een beetje verder leest heb je ook de andere kaarten.zoals die van ati.maar ze gaan er van uit dat je een geforce kaart hebt.(die van ati werken evengoed). je kan ook als je een spel hebt vragen aan de verkoper(=winkel) of het met die ati(of andere)kaart werkt greetz roeiertje Voor elk spel wat tegenwoordig om de markt komt maakt het niet uit of je een nVidia of een Ati kaart hebt. Reageren
Goliat Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ach ik zou gewoon zorgen dat je een goeie videokaart hebt van 128 MB of meer (en dat heb je) Volgens mij hoef je niet zo op dat G-force 3 enzo te letten. Volgens mij is het wel zo dat het spel(en ook veel andere spellen) het beste draaien op een Nvidia-video kaart. Reageren
ikt Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Check gewoon de specs van de minimum videokaart. Vergelijk die specs met een andere videokaart. Klaar! (Wel een goed merk, mijn interne videokaart is ook 128 MB net zoals mijn huidige, maar die interne kan GTA SA maar nét aan. Reageren
-Roy- Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 , Offtopic: Geforce 3 heb je niet nodig, op mijn Geforce 2 loopt het spel ook nog mooi! Ontopic: Ik kan je zo niet zeggen welke videokaart je moet nemen want ik weet niet wat voor een spellen jij speelt. Maar ik denk dat je met die 128MB kaart nog wel alle spellen van dit moment kunt spelen. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 128 is nog te doen, maar spellen zoals FEAR worden toch beter gespeeld op een 256 kaartje. Ook is de kloksnelheid van het intern geheugen belangrijker. Sterker nog, zeker net zo belangrijk als de hoeveelheid intern geheugen. Daar moet je dus ook op letten bij aanschaf van een nieuwe kaart... Reageren
VforV Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Bedankt voor jullie reacties, iedereen . Nog iets: Zijn dit goeie specs, zou dit een goeie game-pc zijn? Processor: AMD Athlon 64 3500+ Geheugen: 1GB SDRAM DDR 400 Mhz Gegevensopslag: 250 GB Harde schijf Sata (7200 toeren/min), Double layer DVD-schrijver+-R/+-RW 16X, 11-in-1 geheugenkaartlezer Communicatie: Modem 56 K hogesnelheid, 10/100 geïntegreerd LAN Ethernet voor netwerkverbinding of internet via de kabel Video: ATI X550 Hyper Memory 64/256 MB Pci express, TV-uitgang Geluid: Geïntegreerde 7.1 solution Toetsenbord: Azerty Muis: PS/2 scrollmouse Poorten: 1VGA / 4 USB 2.0-poorten / 1 Firewire-poort voor montage video DV / 1 S/PDIF-poort (audiodigitaal) / 1 RJ-45 Ethernet-connector / 1 Line in / 1 Micro Software: Microsoft® Windows® XP Home Edition NL/FR/UK, Norton Internet Security 2005 (LiveUpDate 60 dagen), NERO burning 6, Win DVD 5 / Microsoft® Work 8.0 Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dat is heel krachtig hoor. Daar ben je zeker de komende 2 jaar Up-To-Date. Die PC kan San Andreas met gemak aan. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Jezus mensen kom-op! Een p.c met een 3500+,1GB Memmory en dan zo een kaart erin stoppen? Koop dan een Geforce 6600GT Dan kan je nog wel effe vooruit. Maar met een ATI X550.. Als ik niet verder had gespaart (Heb nu een 6800GT) Dan was ik ook voor een 6600GT Gegaan omdat deze simpelweg gewoon GOED is. Ik zie dit zo vaak. Snelle CPU'S Goede Ram Etc En dan zo een videokaart. Bewerkt: 18 maart 2006 door W1ckeD Reageren
ShortY- Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Jezus mensen kom-op!Een p.c met een 3500+,1GB Memmory en dan zo een kaart erin stoppen? Koop dan een Geforce 6600GT Dan kan je nog wel effe vooruit. Maar met een ATI X550.. Als ik niet verder had gespaart (Heb nu een 6800GT) Dan was ik ook voor een 6600GT Gegaan omdat deze simpelweg gewoon GOED is. Ik zie dit zo vaak. Snelle CPU'S Goede Ram Etc En dan zo een videokaart. Ja dat is waar, ik heb dan ooit ook eens gezien: AMD Duron 1,5 ghz - 256 RAM, en dan een GF 7800GTX....... Dan denk ik, kijk eens naar wat voor geld je hebt, en dan neem je overal evenveel van in plaats van superdure spullen, en dan een paar dingen die niks waard zijn, dit is naar mijn mening het beste, ik heb het ook zo gedaan. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Dat is heel krachtig hoor.Daar ben je zeker de komende 2 jaar Up-To-Date. Die PC kan San Andreas met gemak aan. Komende 2 jaar up to date? Die videokaart is brak. Zoals W1cked al zei moet je eens naar een GeForce 6600GT kijken, voor €150,- kun een een 6600GT krijgen. Voor de echte nieuwe spelen (= oblivion) heb je toch echt als je een goede fps wil hebben een 6600GT of sneller nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.