Follow Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Hallo, als ik in een vliegtuig of een auto zit hoor ik niks, en mijn xbox versie hoor ik wel wat, bijvoorbeeld bij een vliegtuig, ik hoor dan geen geluid. Bij een politie auto hoor ik de sirene's niet, alleen als er niemand inzit. Reageren
Ikkes Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Hoi Follow, Neem hier eens een kijkje. Wat ik me afvraag heb je toevallig een 5:1 boxenset want vroeger had ik daar problemen door. Ikkes. Bewerkt: 14 maart 2006 door Ikkes Reageren
Follow Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Hoi Follow,Neem hier eens een kijkje. Wat ik me afvraag heb je toevallig een 5:1 boxenset want vroeger had ik daar problemen door. Ikkes. Wat bedoel je met 5:1 boxenset, ik heb wel 2 boxen als je dat bedoelt Reageren
SilverDust Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Heb je niet eens bij Opties soms een keer SFX geluid (als ik het goed heb) uitgezet. Anders denk ik dat het aan je PC/XboX/boxen ligt.... SilverDust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.