Timovich Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Geplaatst: 21 september 2004 Als je bijv. een bestand kleiner wil maken hoe moet je dat dan doen? Zoals je op KaZaA programma's kan downloaden als je die dan uitpakt is het bij elkaar ook veel groter... Ik heb het hier niet over illegale dingen maar gewoon simpel iets kleiner maken weet iemand hoe?
RTS Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Geplaatst: 21 september 2004 Inpakken met Winrar, ff winrar downloaden en dat staat er wel ergens waar je bestanden kunt inpakken ?
Timovich Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2004 Ik heb winrar maar dan is het volgens mij gewoon dat je van meerdere bestanden 1 maakt gewoon handig hoef je maar 1 iets te downloaden en uitpakken en klaar!
Ken-D Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Geplaatst: 21 september 2004 Je kan er ook meerdere van maken Als dit onder spam valt sorry. Postaldude
Timovich Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2004 Nee dat is niet de bedoeling... Ik kan wel een voorbeeld geven alleen is het warez maar dat heeft er even nix mee te maken... VC is geinstalleerd ongeveer 1 gb ofzo... En als je ze op Kazaa enzo tegen komt is het 300mb Ik geef alleen een voorbeeld verder bedoel ik er nix mee ik heb VC gewoon van CD
Robin2130 Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 in Winrar: open winrar, klik dan op bestand en dan bladeren naar map (selecteer dan je map wat je wilt inpaken) selecteer dan de bestanden die je wilt inpakken en klik op je rechtermuisknop op de geselecteerde bestanden en kies dan: Bestanden toevoegen aan archief Veel suc6 ermee
Timovich Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Sorry ik had het eerder moeten zeggen maar ik dacht dat winrar daar niet voor was toen heb ik het toch nog geprobeerd omdat RTS het zei het is gelukt ik heb het met GTA3 getest alleen het is iets van 200mb dan dat vind ik nog best veel! Want de map was iets van 500!
Mr.Yo Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 (bewerkt) je kunt ook : Winzip gebruiken (Klik hier) Win ACE (volgens mij winace.com) Win RAR (hier) Win UHA (Nog niet zo bekend) en nog wat. Maar persoonlijk vind ik WinRAR het beste. je kunt winrar in het Nederlands downloaden van hier. Inpakken is soms ook handig als je heel wat foto's of wat anders wilt verzenden via msn . Want normaal moet je het dan één voor één maar als i ingepakt is dan is het maar 1 bestandje. Bewerkt: 2 oktober 2004 door Joriz
Thabit Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Jep, had ik ook een keer bij iemand gedaan, een joekel van een map gewoon ff in winrar en was een heel stuk kleiner!
Timovich Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Okee niet egt antwoord op mijn vraag maar ik weet nu dus hoe het moet..! Topic geslote aub
Recommended Posts