Follow Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Hallo, ik instaleerde een mod, maar toen delete ik de verkeerde bestand in gta3.img, namelijk levelxre.ipf. Kan iemand die opsturen, ik ben namelijk mijn gta san andreas cd kwijt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Ik wil hem je wel schenken, moet ik dan eerst openen met IMG tool? Edit: ik kijk wel even, als ik hem heb edit ik mijn post. Bewerkt: 14 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ehh srry Follow, maar als je de CD niet "kan vinden" kun je toch niet dpelen dus zet het er maar op als je hem terugvind... ik denk namelijk dat je hem gedownload hebt, en dan mogen we je niet helpen Zo niet dan sorry voor de achterdocht. @ -Matthijs- ik zou het bestand niet opsturewn voor je een weran krijgt of zoiets lulligs Reageren
Follow Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik gebruik er nu een no cd crack ervoor, omdat ik de cd niet kan vinden. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik wil je best geloven, echt waar, maar voor hetzelfde geld heb je hem gewoon gedownload en daar ben ik fel tegen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Je mag het hier niet sturen, maar Matthijs is vrij om het te sturen als hij het op bijvoorbeeld op msn doet, maar denk GTA3.IMG is wel heel groot! Follow ik zou de CD even kopieren van een vriend en dan moet je het zelf maar doen. Of even wachten op Matthijs. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) @ -Matthijs- ik zou het bestand niet opsturewn voor je een warn krijgt of zoiets lulligs Mag ik dat bestand niet versturen? Heb hem inmiddels wel.. Edit @ Typhoon, oke bedankt, weer wat geleerd. Bewerkt: 14 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Follow Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Je mag het hier niet sturen, maar Matthijs is vrij om het te sturen als hij het op bijvoorbeeld op msn doet, maar denk GTA3.IMG is wel heel groot! Follow ik zou de CD even kopieren van een vriend en dan moet je het zelf maar doen. Of even wachten op Matthijs. Ik ken ook niemand anders die een cd heeft Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) @ -Matthijs- ik zou het bestand niet opsturewn voor je een warn krijgt of zoiets lulligs Mag ik dat bestand niet versturen? Heb hem inmiddels wel.. Edit @ Typhoon, oke bedankt, weer wat geleerd. Nou kijk, zijn verhaal zou erop kunnen wijzen dat hij een illegale(duh) download heeft, in dat geval mag je op dit forum niemand bestanden toesturen. Zoals Typhoon gezegt heeft: via msn of zoiets ben je vrij om te doen wat je wilt maar ikzelf vind dat je dan meewerkt aan het illegaal downloaden van SA, waar ik,en ik hoop jij ook, tegen ben. Edit: @ Follow, als je hem echt gewoon gekocht hebt vind ik het heel lullig voor je. Mijn advies: Goed zoeken! Edit: (2) Ben jij in bezit van een illegale versie van SA, dan helpen wij jou NIET staat bij "lees dit eerst" een gepind topic hier Bewerkt: 14 maart 2006 door Moonbeam Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Hoor eens, wie zegt dat hij een Illegal CD heeft! Ben jij ooit bij hem thuisgeweest, nee! Dus moet je hier ook niet de Mod uithangen. Kijk hier is nou een goed voorbeeld wat voor je problemen krijgt als je SA mappen niet back-upped, ik denk dat we je wel kunnen helpen, maar ik helaas niet, want hebben momenteel geen IMG-Tool. Je zal het even aan een vriend op MSN moeten vragen. Ook weet ik niet als je het .ifp bestand er weer aan toevoegd dat hij het dan nog steeds doet, want ik denk dat hij nu al helemaal fout is, maar het is 50-50 dus het valt altijd te proberen. Ook moet ik erop wijzen datje het beste SA kan instaleren, de GTA San Andreas map moet kopieren en in Rockstar Games weer moet plakken, die duurt een kwartiertje hoogstens, nu kan je dus op 1 map rotzooien, en de andere is clean. Dit doen ik een de meeste andere Modders ook. Verder veel Suc6 met het verhelpen van je probleem Reageren
Moonbeam Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Hoor eens, wie zegt dat hij een Illegal CD heeft! Ben jij ooit bij hem thuisgeweest, nee! Dus moet je hier ook niet de Mod uithangen. ... Ik zeg dat het kan dat hij een Ilegale CD heeft, niet dat het zo is. Bovendien: Waar hang ik de mod uit dan? Iemand vraagt of hij zo'n bestand dan niet mag opsturen en ik antwoord gewoon dat ALS hij een illegale CD is dat hij dat dan volgens de forumregels niet mag doen, ik hang dus niet de mod uit, ik antwoord op een vraag die me gesteld wordt en citeer de regels. Edit: Zie schaaps reactie in dit topic mischien dat je het dan snapt... Bewerkt: 16 maart 2006 door Moonbeam Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Ik ben het met Big Bear eens. Jij zei wel dat het niet mag en dat we je niet helpen. Dat kun jij toch niet weten als hij zijn CD nog heeft ofniet. Trouwens een NO CD crack is volkomen legaal net zoals de DeamonTools. Ik wil je helpen, ik edit mijn bericht met het bestand in . Edit : Op die reactie van schaap zegt de persoon het zelf dat hij hem illegaal heeft. In dit geval is dat NIET. Edit : Huh,... ik heb in alle IMG bestanden gezocht en telkens komt erop : No Matches Found ? Bewerkt: 17 maart 2006 door Giorgo Reageren
Follow Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik heb het bestand al, maar nu werkt hij nog niet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Edit : Huh,... ik heb in alle IMG bestanden gezocht en telkens komt erop : No Matches Found ? Op je computer ernaar gezocht? Dit lijkt me sterk, want bij mij staan ze gewoon in de map "models" (deze vind je in de map Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas). Het beste is zoals Big Bear om het spel opnieuw te installeren. Het bestand gta3.img is meer dan 900mb en is dus moeilijk te uploaden. Als je op het forum gezocht hebt moet je hem ook vinden. Volgens mij zijn hier veel topics over Giorgo. Ik tel ze wel ff voor je 1-2-3-401-1000-1001 uhwm, topic 1002. Nee genoeg gedolt, hier vind je alle uitslagen met de zoekmachine gevonden topics: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Searc...ite=gta3%5C.img Verder kost het ook veel tijd om hem op een DVD te zetten, als je het spel herinstalleert geef ik je 1 tip mee. Verwijder niet de map San Andreas, maar doe het via Congufiratie scherm > Software. Dit is één van de veiligste manier om een spel te verwijderen. Als je dat gedaan hebt blijft er nog 1 ding over, het spel San Andreas weer opnieuw te installeren. Nu staat alles er weer en kun je het spel netjes en schoon spelen. Daarna als het gelukt is, wensen wij je veel plezier Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Lol natuurlijk weet ik wel die bestanden staan. Ik mod wel hoor... Maar ik heb gekeken tussen Gta3.img, gtaint en Player enz.... Maar inderdaad het beste is voor gewoon opnieuw te instaleren. Backup je belangrijke mappen, Data ofzo ? en Instal opnieuw. Je Userfiles blijven altijd op dezelfde plek . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.